Σάββατο 27 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
H BMW Σειράς 3 καθ’ οδόν προς… την πρίζα

H BMW Σειράς 3 καθ’ οδόν προς… την πρίζα

Η βαυαρική φίρμα θα προσθέσει στις επιλογές της 3άρας μιας αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία δεν θα διαφέρει αισθητικά από τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας με βάση το ίδιο σκεπτικό που ακολουθήθηκε στην iX3. Η τελευταία θα «δανείσει» στην νέα έκδοση και το ηλεκτρικό σύνολο.

Φωτογραφίες: Automedia

Η αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή της Σειράς 3 εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης, εν όψει της πρεμιέρας της η οποία αναμένεται από τις αρχές της επόμενης χρονιάς.

Αν και δεν πρόκειται για την πρώτη φορά που η αμιγώς ηλεκτρική 3άρα κάνει αισθητή την παρουσία της ως δοκιμαστικό πρωτότυπο, η επανεμφάνισή της προσφέρει λίγα περισσότερα στοιχεία για τα χαρακτηριστικά της δεδομένου και του ελαφρύτερου καμουφλάζ.

Όπως είναι προφανές οι διαφορές σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις της 3άρας θα περιοριστούν στις απολύτως απαραίτητες με την ηλεκτροκίνητη εκδοχή να διαθέτει ένα πιο αεροδυναμικά σχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα και, υπό το ίδιο σκεπτικό, αναθεωρημένο πίσω τμήμα από το οποίο λείπουν φυσικά οι απολήξεις της εξάτμισης.

Επίσης, για… όποιον δεν κατάλαβε το δοκιμαστικό πρωτότυπο διαθέτει πινακίδα που αναγράφει Electric test Vehicle διαλύοντας τις όποιες αμφιβολίες για την ταυτότητα της έκδοσης.

Στις διαφορές θα πρέπει να συμπεριληφθεί η κλειστή γρίλια η οποία αποτελεί σήμα κατατεθέν των ηλεκτροκίνητων BMW και όχι μόνο, μιας και συμβάλλει στην καλύτερη αεροδυναμική και κατ΄επέκταση στην εξοικονόμηση ενέργειας, ενώ μια προσεκτική παρατήρηση προδίδει τα ανασχεδιασμένα κατώτερα πλευρικά τμήματα πίσω από τα οποία κρύβεται η «ανάγκη» για την τοποθέτηση των απαραίτητων συστοιχιών ιόντων λιθίου.

Σε ό,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά της, αναμένεται να μιμηθούν αυτά της iX3 καθώς τα δύο μοντέλα βασίζονται στην ίδια αρχιτεκτονική και μοιράζονται την πλειονότητα των τεχνολογικών τους στοιχείων.

Υπενθυμίζεται λοιπόν ότι η iX3 εφοδιάζεται με μπαταρίες ιόντων λιθίου απόδοσης 80 kWh οι οποίες στην περίπτωση του μεσαίου SUV προσφέρουν αυτονομία 460 χλμ. και αναλαμβάνουν να τροφοδοτούν ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 286 ίππων.

Sports in

Σπανούλης: H ζημιά από έναν πρώην συμπαίκτη του (vid)

Ο Σπανούλης ήταν αδύνατο να του βάλει φρένο και ο Σερμαντίνι με αυτό το περίεργο στυλ έφτασε τους 21 πόντους, έχοντας 7/8 δίποντα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 27 Απριλίου 2024