Με έναν ξεχωριστό τρόπο αποφάσισαν να διαμαρτυρηθούν κατά μιας έρευνας με τίτλο «Επικράτηση μη επαγγελματικού περιεχομένου μεταξύ των αγγειοχειρουργών», που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Journal of Vascular Surgery,  γιατροί και νοσηλεύτριες αναρτούν φωτογραφίες τους με μαγιό μπικίνι στα social media.

Οι συγγραφείς της μελέτης χαρακτήριζαν «απρεπή ένδυση» τις φωτογραφίες γυναικών με στολές Halloween, μαγιό ή εσώρουχα. Την έρευνα που προκάλεσε ντόμινο αντιδράσεων για σεξισμό και διακρίσεις, υπογράφουν άνδρες, που για να συλλέξουν στοιχεία δημιούργησαν «ουδέτερους» (σ.σ ψεύτικους) λογαριασμούς και παρακολουθούσαν επαγγελματίες του χώρου της υγείας στα social media.

Οι συγγραφείς της μελέτης, παρακολούθησαν χωρίς την συγκατάθεσή τους 480 γιατρούς και υπολόγισαν ότι 235 είχαν αναγνωρίσιμα προφίλ στα social media (Facebook, Instagram και Twitter. Κατά του ίδιους, το 25% είχε δυνητικά μη επαγγελματικό περιεχόμενο ενώ το 3,4% είχε «ξεκάθαρα μη επαγγελματικό περιεχόμενο».

Ανάμεσα στα δήθεν κριτήρια ήταν το κατά πόσο είχαν φωτογραφηθεί πίνοντας αλκοόλ ή με μαγιό. Γυναίκες του χώρου της υγείας αντέδρασαν στους χαρακτηρισμούς και άρχισαν να αναρτούν μηνύματα υπέρ της γυναικείας ενδυνάμωσης, συνοδεύοντας τα ποστ με φωτογραφίες τους από τον χώρο εργασίας αλλά και από την παραλία με μπικίνι. Μετά τον σάλο που προκλήθηκε, κανένας από τους συγγραφείς της έρευνας δεν ανταποκρίθηκε στις κρούσεις του New York Post για κάποιο σχόλιο.

To ψηφιακό κίνημα #MedBikini που δημιουργήθηκε αυθόρμητα απέναντι στην έρευνα, για τις αυθαίρετες και σεξιστικές σε μεγάλο βαθμό αξιολογήσεις. Χρήστες στο Twitter, γιατροί και φοιτητές ιατρικής, ζητούν την απόσυρση της έρευνας, εγείροντας ερωτήματα για το πως χρηματοδοτήθηκε και δημοσιεύτηκε.

Γράψτε το σχόλιό σας