«Οι »Πενήντα αποχρώσεις του γκρι» θα διεγείρουν ερωτικά τους θεατές»
Επιμέλεια: Ελισάβετ Σταμοπούλου Έχει σημειώσει ρεκόρ κυκλοφορίας, έχει μεταφραστεί σε πάνω από 50 γλώσσες και ακολουθεί τα «χνάρια» της σεξουαλικής απελευθέρωσης. Ο λόγος για τις «Πενήντα αποχρώσεις του γκρι» , το επιτυχημένο βιβλίο που μεταφέρεται στις 12 Φεβρουαρίου στη μεγάλη οθόνη . Το οξύμωρο της υπόθεσης είναι ότι η 47χρονη σκηνοθέτις, Σαμ Τέιλορ Τζόνσον, δεν […]
Έχει σημειώσει ρεκόρ κυκλοφορίας, έχει μεταφραστεί σε πάνω από 50 γλώσσες και ακολουθεί τα «χνάρια» της σεξουαλικής απελευθέρωσης. Ο λόγος για τις «Πενήντα αποχρώσεις του γκρι» , το επιτυχημένο βιβλίο που μεταφέρεται στις 12 Φεβρουαρίου στη μεγάλη οθόνη . Το οξύμωρο της υπόθεσης είναι ότι η 47χρονη σκηνοθέτις, Σαμ Τέιλορ Τζόνσον, δεν έχει σκηνοθετήσει ποτέ κατά το παρελθόν χολιγουντιανή ταινία. Αποκαλύπτει, όμως, πως η ταινία ακολουθεί το βιβλίο ως προς τις έντονες ερωτικές σκηνές.
Οι «Πενήντα Αποχρώσεις του Γκρι» περιστρέφονται γύρω από μια προκλητική ιστορία αγάπης που εξερευνά τα σεξουαλικά όρια και το σεβασμό αμοιβαία αποδεκτών κανόνων.
Για την αναπαράσταση σαδομαζοχιστικών σκηνών, η Τζόνσον, όπως δήλωσε στην εφημερίδα Independent, συμβουλεύτηκε ειδική γυναίκα σε τέτοιας φύσεως σεξουαλικά θέματα , η οποία είχε πλούσιο πελατολόγιο με εκατομμυριούχους επιχειρηματίες μέσα.
«Έμαθα πολλά από εκείνη», σημειώνει η Τζόνσον, ενώ προσθέτει ότι κατανόησε τη δομή και το χαρακτήρα της σαδομαζοχιστικής φύσης.
«Υπάρχει μια λίστα πραγμάτων που μπορείς να κάνεις και να μην κάνεις . Όταν υπογράφεις τη συμφωνία επισημοποίησης της σαδομαζοχιστικής σχέσης γνωρίζεις τις παραμέτρους που ακολουθούν. Σχηματίζεται έτσι ένας δυνατός δεσμός, που μπορεί να εξελιχθεί σε ισχυρή αγάπη», υπογραμμίζει.
Αξίζει να δει κανείς εάν η ταινία θα έχει την ίδια επιρροή με το βιβλίο. «Οι σεξουαλικές σκηνές είναι σχετικά έντονες, οπότε είμαι σίγουρη πως η ταινία θα διεγείρει ερωτικά τους θεατές. Τις έχω δει τόσες πολλές φορές τις σκηνές που κοντεύω να τις ξεχάσω», σημειώνει η σκηνοθέτις.
Η σκηνοθεσία της ταινίας δεν ήταν απλή υπόθεση. Όλα ξεκίνησαν από μια συζήτηση στην περιοδεία του συζύγου της Τζόνσον, Άαρον Τέιλορ-Τζόνσον, για την ταινία Άννα Καρένινα (2012), στην οποία και πρωταγωνιστούσε. Εκεί, λοιπόν , έπεσε για πρώτη φορά η ιδέα στο τραπέζι, καθώς μιλούσε με το διευθυντή της εταιρείας Focus, χωρίς όμως η Τζόνσον να έχει, μέχρι τότε, διαβάσει το βιβλίο «Πενήντα αποχρώσεις του γκρι». Αμέσως όμως σκέφτηκε ότι η μεταφορά του στη μεγάλη οθόνη και η σκηνοθεσία αποτελούν πρόκληση.
Η εμπειρία που απέκτησε από τη σκηνοθεσία μεγάλη, όπως και τα ερεθίσματα που έλαβε ήταν πολυποίκιλα, σημειώνει η Τζόνσον. Ήταν κάτι τόσο μοναδικό που , όπως επισημαίνει, δεν βιάζεται να το επαναλάβει.
Θυμάται τα συναισθήματα που βίωσε τη στιγμή που επισκέφτηκε το σπίτι της Μπιγιονσέ. «Έπρεπε να πάω στο σπίτι της Μπιγιονσέ για να πάρω την έγκρισή της ώστε να χρησιμοποιήσω ένα τραγούδι της σε ερωτική σκηνή. Και εκεί ξαφνικά συνειδητοποίησα ότι καθόμουν δίπλα σε κάποια που δεν είχα γνωρίσει ποτέ και ήμουν πάντα φαν της. Ντράπηκα τόσο πολύ. Με περιέλουσε κρύος ιδρώτας μέχρι που η Μπιγιονσέ μου είπε για τη σκηνή: ‘’Ήταν καυτή ‘’»
Όσον αφορά στην επιλογή του Τζέιμι Ντόραμ στο ρόλο του Κρίστιαν Γκρέι , η Τζόνσον αναφέρει ότι δεν ήταν μια απλή διαδικασία. «Ο Τζέιμι έχει τόσο χιούμορ και τίποτα δεν φαίνεται να τον ενοχλεί . Όταν δημιουργείς μια τέτοια ταινία, όλα παύουν να έχουν μια σημασία».