Κυριακή 07 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Αναποτελεσματικά τα σχέδια του ΥΜΕ για την ασφάλεια κρίνουν οι φορτηγατζήδες

Αναποτελεσματικά τα σχέδια του ΥΜΕ για την ασφάλεια κρίνουν οι φορτηγατζήδες

Η δημιουργία μεικτών κλιμακίων, που θα κινούνται σε όλο το εθνικό δίκτυο καθώς και στις εισόδους της χώρας και θα ελέγχουν τα φορτηγά αυτοκίνητα, για πιθανές παρανομίες είναι η «μόνη λυση» για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας τονίζει η Ομοσπονδία Αυτοκινητιστών Φορτηγών. Κρίνοντας δε την πρόθεση του υπουργείου για νέο νόμο για τους ελέγχους επισημαίνει ότι το θέμα «δεν επιλύεται με ομοβροντία νομοθετημάτων για τη θέσπιση επιπλέον ανεπαρκών ελεγκτικών μηχανισμών».

Τη δημιουργία μεικτών κλιμακίων, που θα κινούνται σε όλο το εθνικό δίκτυο καθώς και στις εισόδους της χώρας και θα ελέγχουν τα φορτηγά αυτοκίνητα, για πιθανές παρανομίες (ασφάλειας, φορολογικές, οδικές), θέτει ως «μόνη λυση» η Ομοσπονδία Αυτοκινητιστών Φορτηγών Ελλάδος (ΟΦΑΕ) για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, με αφορμή το πρόσφατο πολύνεκρο δυστύχημα στην Εγνατία Οδό (Βέροια) και στην Μεταμόρφωση.

Η Ομοσπονδία, με ανακοίνωση της, σχολιάζει την πρόθεση του υπουργείου Μεταφορών να θεσπίσει νέο νομοθετικό πλαίσιο για τους ελέγχους τονίζοντας, ότι το θέμα της ασφάλειας «δεν επιλύεται με ομοβροντία νομοθετημάτων για τη θέσπιση επιπλέον ανεπαρκών ελεγκτικών μηχανισμών, που στο τέλος της ημέρας προστίθενται σε ένα ανεπαρκές πλαίσιο που ουσιαστικά επιβραβεύει την ανομία».

Και προσθέτει πως η δημιουργία πληθώρας κλιμακίων με επιπλέον ελεγκτικούς μηχανισμούς, «προάγουν την παρανομία και αφήνουν στο απυρόβλητο όλους εκείνους τους επιτήδειους που εκμεταλλεύονται το σύστημα, θησαυρίζοντας εις βάρος της εθνικής οικονομίας και των αυτοκινητιστών».

Στην ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, σύμφωνα με την ΟΦΑΕ, θα συνέβαλε και η επαναλειτουργία των Δημοσίων ΚΤΕΟ, τα οποία σταμάτησαν να λειτουργούν χωρίς κάποια προφανή αιτία ή λόγο, αποκλείοντας έτσι την πολύτιμη συμβολή του δημοσίου στη διασφάλιση της οδικής ασφάλειας.

Τέλος, επισημαίνει και την ακαταλληλότητα της Εγνατίας Οδού, λόγω της μεγάλης και παρατεταμένης κατωφέρειας στο ύψος της Κουλούρας, που δυσχεραίνει τη συγκράτηση των ΦΔΧ με βαρύ φορτίο, σε συνδυασμό με την έλλειψη κατάλληλης σήμανσης με οπτικά σύμβολα και την έλλειψη σοβαρής αστυνόμευσης της κυκλοφορίας από την τροχαία σε περίπτωση εκτέλεσης έργων η ύπαρξης εμποδίων η συνωστισμού στο οδόστρωμα.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 07 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο