O ορισμός της ζωντανής διαφήμισης στο μετρό της Στοκχόλμης
Μια εξαιρετικά πρωτότυπη ιδέα είχε σουηδική επιχείρηση για να διαφημίσει τα προϊόντα για τα γυναικεία μαλλιά. Τοποθέτησε στις πλατφόρμες του μετρό της Στοκχόλμης πινακίδες, οι οποίες όταν έρχεται το τρένο ζωντανεύουν στην κυριολεξία τα μαλλιά. Όλα αυτά με τη χρήση της τεχνολογίας. Δείτε πώς.
Μια εξαιρετικά πρωτότυπη ιδέα είχε σουηδική επιχείρηση για να διαφημίσει τα προϊόντα για τα γυναικεία μαλλιά.
Τοποθέτησε στις πλατφόρμες του μετρό της Στοκχόλμης πινακίδες, οι οποίες όταν έρχεται το τρένο ζωντανεύουν στην κυριολεξία τα μαλλιά. Όλα αυτά με τη χρήση της τεχνολογίας.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.
Σύνταξη
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας