Αναφορές Χατζηδάκη στις προοπτικές του λιμανιού του Πειραιά
Στις προοπτικές ανάπτυξης του Πειραιά σε ένα από πέντε μεγαλύτερα λιμάνια της Ευρώπης αναφέρεται σημερινό δημοσίευμα του πρακτορείου Bloomberg. Το δημοσίευμα αναφέρει πως σήμερα ο Πειραιάς είναι το 11o μεγαλύτερο λιμάνι της Ευρώπης και εστιάζει στη διαχείριση της κινεζικής Cosco. Το Bloomberg φιλοξενεί και δηλώσεις του υπουργού Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη σύμφωνα με τις οποίες η γεωστρατητική θέση της Ελλάδας είναι τέτοια που θα μπορούσε να έχει ανάπτυξη στον κλάδο των logistic.
Στις προοπτικές ανάπτυξης του Πειραιά σε ένα από πέντε μεγαλύτερα λιμάνια της Ευρώπης αναφέρεται σημερινό δημοσίευμα του πρακτορείου Bloomberg.
Το δημοσίευμα αναφέρει πως σήμερα ο Πειραιάς είναι το 11o μεγαλύτερο λιμάνι της Ευρώπης και εστιάζει στη διαχείριση της κινεζικής Cosco.
Το Bloomberg φιλοξενεί και δηλώσεις του υπουργού Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη σύμφωνα με τις οποίες η γεωστρατητική θέση της Ελλάδας είναι τέτοια που θα μπορούσε να έχει ανάπτυξη στον κλάδο των logistic.
«Ο Πειραιάς θα μπορούσε να γίνει ένα από τα τέσσερα ή πέντε μεγαλύτερα λιμάνια στην Ευρώπη πολύ σύντομα» δήλωσε στο πρακτορείο ο κ. Χατζηδάκης.
Εξάλλου, σήμερα αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή το σχέδιο της σύμβασης πώλησης για το 67% των μετοχών του ΟΛΠ, με στόχο να εγκριθεί εντός της εβδομάδας, ώστε αμέσως μετά το ΤΑΙΠΕΔ να προκηρύξει τον σχετικό διαγωνισμό.
Σύμφωνα με στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ, η σύμβαση θα προβλέπει ότι ο επενδυτής θα αναλάβει να αναπτύξει όλες τις δραστηριότητες του λιμανιού (δηλαδή Προβλήτα 1, car terminal, ακτοπλοΐα, κρουαζιέρα, ναυπηγοεπισκευαστική).
Παράλληλα, όπως διευκρινίζεται, σε καμιά περίπτωση δεν πωλούνται οι λιμενικές εγκαταστάσεις, καθώς η αποκρατικοποίηση αφορά τη μεταβίβαση της σύμβασης παραχώρησης που έχει συνάψει ο ΟΛΠ με το Δημόσιο, και η οποία λήγει το 2052. Αυτό σημαίνει ότι οι υποδομές παραμένουν στο Δημόσιο.