Διφορούμενα τα στοιχεία της «Μαύρης Παρασκευής» για την πορεία του λιανεμπορίου στις ΗΠΑ
Διφορούμενα είναι τα στοιχεία για την πορεία του λιανεμπορίου στις ΗΠΑ, καθώς τα αποτελέσματα των ερευνών για την προσέλκυση των καταναλωτών την «Μαύρη Παρασκευή» (Black Friday) διαφέρουν και μάλιστα σημαντικά. Αν και οι μεγάλες εκπτώσεις και το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων κατάφεραν να προσελκύσουν περισσότερους καταναλωτές στα αμερικανικά καταστήματα, ωστόσο δεν έχει καταδειχθεί με σαφήνεια αν οι δαπάνες των καταναλωτών ήταν μεγαλύτερες σε σχέση με άλλες χρονιές.
Διφορούμενα είναι τα στοιχεία για την πορεία του λιανεμπορίου στις ΗΠΑ, καθώς τα αποτελέσματα των ερευνών για την προσέλκυση των καταναλωτών την «Μαύρη Παρασκευή» (Black Friday) διαφέρουν και μάλιστα σημαντικά.
Αν και οι μεγάλες εκπτώσεις και το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων κατάφεραν να προσελκύσουν περισσότερους καταναλωτές στα αμερικανικά καταστήματα, ωστόσο δεν έχει καταδειχθεί με σαφήνεια αν οι δαπάνες των καταναλωτών ήταν μεγαλύτερες σε σχέση με άλλες χρονιές.
Σύμφωνα με το Bloomberg, έρευνα της Εθνικής Ομοσπονδίας Λιανικών Πωλήσεων των ΗΠΑ έδειξε ότι οι αγορές σε καταστήματα και από ιστοσελίδες ήταν μειωμένες κατά 2,9% στα 57,4 δισ. δολάρια στο τετραήμερο εκπτώσεων που ξεκίνησε στις 28 Νοεμβρίου, την Ημέρα των Ευχαριστιών. Ενώ 141 εκατομμύρια άνθρωποι προχώρησαν σε αγορές, αριθμός αυξημένος κατά περίπου 2 εκατομμύρια σε σχέση με πέρυσι, ωστόσο οι μέση καταναλωτική δαπάνη ήταν μειωμένη κατά 3,9% στα 407,02 δολάρια.
Ωστόσο, σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρείας ερευνών ShopperTrak LLC, στην οποία αναφέρεται το Dow Jones Newswires η καταναλωτική κίνηση αυξήθηκε κατά 2,8% την ημέρα των Ευχαριστιών και τη Μαύρη Παρασκευή, ενώ οι πωλήσεις αυξήθηκαν 2,3% στα 12,3 δισ. δολάρια.
Πρέπει να σημειωθεί οι πωλήσεις του Νοεμβρίου και του Δεκεμβρίου αντιστοιχούν στο 20-40% των ετήσιων εσόδων των αμερικανικών επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου και στο 20% των κερδών τους.