Εν όψει επικείμενης συμφωνίας που θα εντάξει στην μετοχική σύνθεση του γαλλικού ομίλου και Κινέζους παίκτες, η γαλλική κυβέρνηση, που, θα συμμετάσχει στο ίδιο deal, σπεύδει να καθησυχάσει τους φόβους μετεγκατάστασης μέρους της βιομηχανικής παραγωγής.
Μετά τις πληροφορίες ότι στις συζητήσεις για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου του γαλλικού ομίλου εκτός από τη γαλλική κυβέρνηση, συμμετέχει και η κρατική κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Dongfeng Motors, ο Γάλλος υπουργός βιομηχανίας, Arnaud Monterbourg έσπευσε να καθησυχάσει, το θόρυβο που επακολούθησε διαβεβαιώνοντας ότι η PSA/Peugeot-Citroen “θα παραμείνει γαλλική”.
Ωστόσο, όπως επεσήμανε ο Γάλλος αξιωματούχος μετά από σχετική ερώτηση αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρξει κινεζική συμμετοχή στην νέα μέρα της PSA/Peugeot-Citroen.
«Δεν είπα αυτό. Αυτό που είπα είναι ότι η εταιρεία θα παραμείνει στη Γαλλία και θα συνεχίσει να είναι γαλλική», διευκρίνισε ο A. Monterbourg.
Σε κάθε περίπτωση, μια πιθανή συμφωνία στο σχέδιο αύξησης μετοχικού κεφαλαίου στο γαλλικό όμιλο προβλέπει σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες ότι τόσο η Dongfeng Motors όσο και η γαλλική κυβέρνηση θα συνεισφέρουν με 1,5 δισεκατομμύριο ευρώ, με αντάλλαγμα ποσοστό συμμετοχής 20-30% στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Αν επαληθευτεί το παραπάνω σενάριο και πραγματοποιηθεί η αύξηση κεφαλαίου, θα σημαίνει επίσης ότι η οικογένεια Peugeot θα χάσει τον έλεγχο της αυτοκινητοβιομηχανίας καθώς το μερίδιό της στο γαλλικό όμιλο το οποίο ανέρχεται σε 25,4%, και το 38,1% σε δικαιώματα ψήφου που διατηρεί, θα μειωθεί αναλογικά με την τροποποίηση της μετοχικής σύνθεσης.