Τον Ιούνιο θα λειτουργήσει η πλατφόρμα «ProGreece» του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου
Εντός του Ιουνίου εκτιμάται ότι θα έχει τεθεί σε πλήρη λειτουργία το διαδραστικό κοινωνικό δίκτυο και διαδικτυακή πλατφόρμα «ProGreece» του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, το οποίο στόχο έχει να συνδέσει τις ελληνικές επιχειρήσεις με τη ζήτηση που εκδηλώνεται στη γερμανική αγορά για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους.
Εντός του Ιουνίου εκτιμάται ότι θα έχει τεθεί σε πλήρη λειτουργία το διαδραστικό κοινωνικό δίκτυο και διαδικτυακή πλατφόρμα «ProGreece» του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, το οποίο στόχο έχει να συνδέσει τις ελληνικές επιχειρήσεις με τη ζήτηση που εκδηλώνεται στη γερμανική αγορά για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους.
Ήδη, περισσότερες από 500 ελληνικές επιχειρήσεις, προερχόμενες από σχεδόν όλους τους κλάδους, έχουν κάνει την εγγραφή τουςστην πλατφόρμα, για την οποία εντός του Μαΐου θα πραγματοποιηθεί μεγάλη καμπάνια μάρκετινγκ και ενημέρωσης στη γερμανική αγορά.
Τα παραπάνω επισήμανε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο μάνατζερ του έργου, Ματίας Χόφμαν, υπεύθυνος και για τη διεπιχειρησιακή (B2B) Διαδικτυακή Πλατφόρμα για Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ).
Μάλιστα, σύμφωνα με τον κ. Xόφμαν, στο πλαίσιο έρευνας για τον βαθμό ικανοποίησης των ελλήνων επιχειρηματιών από τις υπηρεσίες που προσφέρει μέχρι στιγμής η υπό δημιουργία πλατφόρμα «ProGreece», αυτοί δήλωσαν -στη συντριπτική τους πλειονότητα- ευχαριστημένοι.
«Από τις 44 επιχειρήσεις, που συμμετείχαν στο δείγμα της έρευνας, οι 32 δήλωσαν ικανοποιημένες από την ευκολία δημιουργίας ενός επιχειρηματικού προφίλ στην πλατφόρμα, την οποία χαρακτηρίζουν ως φιλική προς τον χρήστη. Οι ίδιοι δηλώνουν ικανοποιημένοι συνολικά για την πρωτοβουλία, η οποία επιδιώκει να συνδέσει την ελληνική προσφορά με τη γερμανική ζήτηση», είπε ο κ. Χόφμαν.
«Οκτώ επιχειρήσεις επέλεξαν να μην απαντήσουν στη συγκεκριμένη ερώτηση, ενώ τέσσερις δήλωσαν μη ικανοποιημένες. Οι τελευταίες όμως θεωρώ ήταν παραπληροφορημένες, γιατί πίστευαν ότι η πλατφόρμα ήδη λειτουργεί, κάτι που θα γίνει σύντομα. Η λειτουργία της πλατφόρμας μπορεί να ξεκινήσει και σταδιακά, δηλαδή αυτή να τίθεται σε λειτουργία για κάθε κλάδο που θα είναι έτοιμος, αλλά και στο σύνολό της αναμένεται να λειτουργήσει σύντομα, πιθανότατα μέσα στον Ιούνιο», σημείωσε.
Ερωτηθείς για τη γεωγραφική προέλευση των επιχειρήσεων που εγγράφηκαν στην πλατφόρμα, ο ίδιος επισήμανε ότι, αν και η Βόρεια Ελλάδα βρίσκεται στο επίκεντρο, ωστόσο -μετά το «άνοιγμα» που έγινε στο Διαδίκτυο- υπάρχει συμμετοχή και από άλλες περιοχές της χώρας, όπως η Αθήνα.
Ως προς τους κλάδους από τους οποίους προέρχονται οι επιχειρήσεις, ο κ. Χόφμαν γνωστοποίησε ότι οι κυριότεροι είναι οι εξής: μεταποίηση (84 από τις περίπου 500), τρόφιμα-ποτά (67), υπηρεσίες μηχανικού (63), συμβουλευτική επιχειρήσεων (60),γενικές εισαγωγές-εξαγωγές (59), δομικά υλικά (46), κλωστοϋφαντουργία-ένδυση-επιπλοποιία (39), ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (38) και τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών (35).
Η ProGreece δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία του Γενικού Προξενείου της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας στη Θεσσαλονίκη και του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, που υποστηρίζεται από το Εμποροβιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, τους συνδέσμους Βιομηχανιών και Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος, το Σύλλογο Ελλήνων Μεταναστών και Ομογενών από τη Γερμανία, την Ένωση Νέων Επιχειρηματιών Θεσσαλονίκης και την Mediascape ltd.
Στόχος της πλατφόρμας είναι η ενίσχυση των ελληνικών επιχειρήσεων, η στήριξη της απασχόλησης με τη διατήρηση ή και την αύξηση των θέσεων εργασίας, η δημιουργία σταθερών συνεργασιών ή/και επενδύσεων μεταξύ ελληνικών και γερμανικών εταιριών, όπως και η τόνωση της εμπιστοσύνης της γερμανικής αγοράς στην ελληνική.