Ferrari: Μείωση παραγωγής για να «μείνει το όνειρο»
Σε μια παράδοξη κίνηση ματ, η ιταλική φίρμα από το Maranello ανακοίνωσε, ότι, θα μειώσει την παραγωγή των αυτοκινήτων της προκειμένου να διατηρήσει την έννοια της αποκλειστικότητας που αυτά χαρίζουν στους ιδιοκτήτες τους.
Ξεκινώντας απο φέτος, η Ferrari θα περιορίσει την παραγωγή αυτοκινήτων της σε λιγότερα από 7.000 αυτοκίνητα, ετησίως, για λόγους που σε καμία περίπτωση δεν σχετίζονται με κρίση αλλά, αντιθέτως, αποσκοπούν στη διατήρηση του κύρους της φίρμας και της έννοιας της αποκλειστικότητας που προσφέρουν τα αυτοκίνητά της.
«Η αίσθηση αποκλειστικότητας που προσφέρει στους ιδιοκτήτες της μια Ferrari είναι μία από τις αξίες της φίρμας. Αυτοί που αγοράζουν Ferrari αγοράζουν ένα όνειρο και θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι θα παραμείνει έτσι», δήλωσε χαρακτηριστικά, σε εκδήλωση στο Maranello, ο Luca Cordero di Montezemolo, επικεφαλής της φίρμας.
«Αποφασίσαμε για το 2013 να κατασκευάσουμε μικρότερο αριθμό αυτοκινήτων. Θέλουμε να αποδείξουμε ότι είναι δυνατόν να έχεις κέρδη ακόμα και αν πουλάς λιγότερα αυτοκίνητα, παρά την τάση της αγοράς» συμπλήρωσε o Ιταλός.
Ανεξαρτήτως, ωστόσο, του στόχου για μείωση της παραγωγής, στο εργοστάσιο της Ferrari, θα προστεθούν 250 επιπλέον εργαζόμενοι οι οποίοι, όμως, θα ασχοληθούν με την εξέλιξη και την κατασκευή κινητήρων για την Maserati Quattroporte.
H διαδικασία παραγωγής αυτών των κινητήρων, συμπεριλαμβανομένων V6 και V8 συνόλων, θα φιλοξενηθεί σε ένα νέο τμήμα του εργοστασίου όπου η παραγωγή θα γίνεται με περισσότερο αυτοματοποιημένες διαδικασίες.
Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα μελλοντικά σχέδια της Ferrari, ο L. Montezemolo απέρριψε το ενδεχόμενο κατασκευής ενός SUV με σήμα το «αλογάκι».
«Με ρωτούν συνέχεια αν θα παράγουμε SUV, ένα μικρότερο αυτοκίνητα ή μια λιμουζίνα. Και εγώ τους απαντάω να αγοράσουν μια Maserati Quattroporte ή μία Ghibli. Θα συνεχίσουμε να προσθέτουμε μοντέλα στην γκάμα μας, αλλά μόνο σε κατηγορίες όπου έχουμε παράδοση» δήλωσε ο επικεφαλής της φίρμας.
Παράλληλα με το SUV, ο Luca Cordero di Montezemolo, απέρριψε και το ενδεχόμενο κατασκευής μιας αμιγώς ηλεκτρικής Ferrari, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι: «αυτό δεν θα γίνει ποτέ όσο εγώ είμαι ο πρόεδρος της φίρμας».
Επίσης αναφορικά με την επιθυμητή «χαρτογράφηση» πωλήσεων της φίρμας σε βάθος τετραετίς, ο κύριος στόχος, είναι η σταδιακή αποσύνδεση από την γηραιά ήπειρο και περισσότερη ενίσχυση, αρχικά στην αγορά των ΗΠΑ όπου σχεδιάζεται αύξηση πωλήσεων 10% και στη συνέχεια, στην Κίνα και την ευρύτερη περιοχή της Ασίας όπου ο στόχος, έχει τοποθετηθεί σε αύξηση του 2%.