Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Δυναμική εκκίνηση για τη Volvo το 2012 στην ελληνική αγορά

Δυναμική εκκίνηση για τη Volvo το 2012 στην ελληνική αγορά

Μια σειρά από θετικά αποτελέσματα σε συνδυασμό, αλλά και ανεξαρτήτως από το ελληνικό επιχειρηματικό περιβάλλον έφερε στη Volvo το α’ τρίμηνο του 2012 οπότε και αύξησε τις πωλήσεις της κατά 27%.


Ευοίωνο ήταν το πρώτο τρίμηνο του 2012 για την σουηδική φίρμα στην απαιτητική πραγματικότητα της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων.

Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις της Volvo στην ελληνική αγορά το α’ τρίμηνο του 2012 σημείωσαν αύξηση 27% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς τη στιγμή μάλιστα που η συνολική τάση της αγοράς ήταν αντίθετη, καταγράφοντας πτώση 32%.

Παράλληλα, η διαμόρφωση των συνθηκών στην ελληνική αγορά έφερε την Volvo στην πρώτη θέση από πλευράς δυναμικής καθώς το ποσοστό αύξησης πωλήσεων της σουηδικής φίρμας για το συγκεκριμένο διάστημα ήταν το μεγαλύτερο στις 20 πρώτες φίρμες της εγχώριας αγοράς.

Ενδεικτικό είναι επίσης ότι μόνο τέσσερις από τις συνολικά 30 φίρμες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά κατάφεραν να αυξήσουν τα ποσοστά πωλήσεών τους το α’ τρίμηνο του 2012 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι στην «υποκατηγορία» των premium η Volvo αναδείχθηκε για το συγκεκριμένο διάστημα η μόνη φίρμα που κατέγραψε αύξηση πωλήσεων.

Εξίσου ευοίωνα ήταν τα αποτελέσματα για τη Volvo και όσον αφορά το μερίδιο αγοράς της στην Ελλάδα αν και όπως σημειώνει η σουηδική φίρμα, αν και ενδεικτικό της τάσης το πρώτο τρίμηνο μπορεί να μην είναι αντιπροσωπευτικό του συνόλου του έτους.

Αυτό δεν αναιρεί ωστόσο το γεγονός ότι η σουηδική φίρμα σχεδόν διπλασίασε το μερίδιο αγοράς της (2,7%) σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2011 (1,4%).

Σε απόλυτους αριθμούς αυτό σημαίνει ότι το πρώτο τρίμηνο του 2012 σε μια αγορά όπου διατέθηκαν 17.159 αυτοκίνητα τα 459 από αυτά αντιστοιχούν στη Volvo. Τα μεγέθη για το ίδιο διάστημα του 2011 ήταν 25.267 μονάδες και 361 μονάδες, αντιστοίχως.

Σε επίπεδο «τεχνολογίας» ιδιαιτέρως δημοφιλή αναδείχθηκαν οι πετρελαιοκίνητες προτάσεις της Volvo καθώς 7 στις 10 πωλήσεις ανήκαν στη συγκεκριμένη κατηγορία ενώ από πλευράς μοντέλων στην πρώτη θέση βρίσκονται τα S60 και V60 τα οποία αποτελούν και το 45% των συνολικών πωλήσεων της φίρμας για το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου.

Στην άτυπη κατάταξη της Volvo ακολουθούν τα μοντέλα S40 και V50 τα οποία σε συνδυασμό με τα παραπάνω έφεραν τη σουηδική φίρμα στην κατηγορία των μεσαίων οικογενειών στην εγχώρια αγορά.

Με αφορμή τα θετικά αποτελέσματα ο Γιάννης Πετούλης, επικεφαλής της Volvo Car Hellas, επεσήμανε ότι: «….με δεδομένο ότι το 2012 αναμένεται μία πολύ δύσκολη χρονιά, η μέχρι τώρα πορεία μας δείχνει ότι ως εταιρεία κινούμαστε στη σωστή κατεύθυνση. Πιστοί στο premium DNA της μάρκας, εξασφαλίζουμε και προσφέρουμε πλούσια εξοπλισμένα αυτοκίνητα στη σωστή τιμή, με τους κορυφαίους κινητήρες diesel και βενζίνης της αγοράς».

«Αποδεικνύεται ότι οι καταναλωτές αυτό το αναγνωρίζουν και μας τιμούν με την προτίμησή τους. Παραμένουμε αισιόδοξοι για το άμεσο μέλλον καθώς η άφιξη τον Ιούλιο του ολοκαίνουριου Volvo V40, του νέου πεντάθυρου σουηδικού hatchback, αναμένεται να δώσει ακόμα μεγαλύτερη ώθηση στις πωλήσεις της Volvo στην Ελλάδα.»

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο