Ράλλυ Αργεντινής 2012 : Ταγκό για δύο νίκη για έναν
Με το Ράλλυ Πορτογαλίας να έχει περάσει στα στατιστικά, οδηγοί και ομάδες κοιτούν προς τη Αργεντινή και τον αγώνα / Μαραθώνιο που έχουν να αντιμετωπίσουν εκεί.
Το Ράλλυ Αργεντινής, που είναι ο 5ος σταθμός του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος WRC, διαθέτει όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις για να παρακολουθήσουμε ένα συναρπαστικό αγώνα. Σημειώστε: Έντονο συναγωνισμό (οι δύο πρώτοι οδηγοί στη βαθμολογία του πρωταθλήματος είναι πολύ κοντά), νέοι πρωταγωνιστές (D. Dordo στη Ford) και το κυριότερο 503 αγωνιστικά χρονομετρημένα χιλιόμετρα ( 1.700 συνολικά).
Πρόκειται για τον μεγαλύτερο σε μήκος αγώνα που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια. Αυτή η σχεδίαση, είναι και ένα πείραμα για τους ιθύνοντες της FIA, οι οποίοι θέλουν οι αγώνες του WRC να αποκτήσουν και πάλι μεγαλύτερη διάρκεια και μήκος όπως στο παρελθόν. Δηλαδή κάτι ανάμεσα σε αγώνα ταχύτητας και αντοχής.
Μετά την Qualifying Stage της Πέμπτης και την Υπερειδική το βράδυ της ίδιας ημέρας (SSS Amarok: 6,04 χλμ.)Την Παρασκευή το… μενού περιλαμβάνει μία Ειδική Διαδρομή μήκους 52 χιλιομέτρων, στην οποία πληρώματα και οχήματα θα αγωνιστούν δύο φορές. Το Σάββατο μία διαδρομή των 40 χιλιομέτρων από την οποία θα περάσουν επίσης δύο φορές, ενώ η έκπληξη είναι η Ειδική Διαδρομή της Κυριακής μήκους 66 χιλιομέτρων !Αυτή είναι και η μεγαλύτερη χρονομετρημένη διαδρομή, στο θεσμό τουλάχιστον εδώ και δύο δεκαετίες.
Όπως αντιλαμβάνεστε, σε αυτόν τον αγώνα είναι πολύ πιθανό να δούμε τελείως διαφορετική στρατηγική και τακτική από τους οδηγούς και τις εργοστασιακές ομάδες, την ώρα που η σειρά εκκίνησης θα έχει το ρόλο της. Προσθέστε φέτος και τις πιθανές βροχοπτώσεις και θα έχετε ένα γρίφο για την επιλογή της σειράς εκκίνησης.
Οι πρωταγωνιστές
Ο S. Loeb ( Red Bull Total Citroen DS3 WRC) παραμένει πρώτος στη βαθμολογία, αλλά η διαφορά του από τον δεύτερο μειώθηκε πολύ μετά την εγκατάλειψη του στην Πορτογαλία.
Ο 8 φορές Πρωταθλητής είναι ο πολυνίκης του αγώνα, με έξι πρωτιές, οι οποίες μάλιστα είναι συνεχόμενες!
Ο Mikko Hirvonen από την πλευρά του, θα μπορούσε να μετράει ήδη την πρώτη του νίκη με τη Citroen, αν δεν είχε τεθεί εκτός Πορτογαλίας λόγω παρατυπίας στο αυτοκίνητο. Ο Φινλανδός μπορεί να μην ήταν ο ταχύτερος συνδυασμός του αγώνα, αλλά αποφεύγοντας τα ρίσκα έφτασε πρώτος στη ράμπα του τερματισμού. Στην Αργεντινή, τώρα, με τα 500 αγωνιστικά χιλιόμετρα, ο M. Hirvonen μπορεί να διεκδικήσει τη νίκη. Η συγκεκριμένη σχεδίαση του ταιριάζει και αν οι αντίπαλοι του κάνουν το λάθος είναι δεδομένο ότι θα προσπαθήσει να “κλέψει” τη νίκη.
Ο P. Solberg (Castrol Ford Fiesta WRC) έχει τη μεγαλύτερη ευκαιρία της καριέρας του, μετά το 2003, να διεκδικήσει και πάλι τον τίτλο. Ο Νορβηγός, βρίσκεται πλέον δεύτερος στη βαθμολογία σε απόσταση βολής από τον S. Loeb και αν σημειώσει ακόμα ένα καλό αποτέλεσμα στην Αργεντινή, είναι πολύ πιθανό να τον δούμε πρώτο οδηγό στη Ford.
Ο J.M.Latvala, μετά την 3η του εγκατάλειψη σε τρεις αγώνες στην Πορτογαλία, τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια προπόνησης, με αποτέλεσμα να τεθεί εκτός Αργεντινής, χάνοντας ακόμα έναν αγώνα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να απομακρυνθεί από τη διεκδίκηση του Πρωταθλήματος Οδηγών.
Στη θέση του J. M. Latvala, θα αγωνιστεί ο Dani Sordo. Ο Ισπανός θα έχει όλη την προσοχή επάνω του, αφού μετά τις φήμες που θέλουν τον Φινλανδό να έχει υπογράψει με τη V.W συμβόλαιο για το 2013, ο D. Sordo είναι ένας από τους οδηγούς που σίγουρα θέλουν τη θέση του J. M. Latvala στη Ford.
Από εκεί και πέρα, μία σειρά από ισχυρούς ιδιώτες θα προσπαθήσουν για το καλύτερο και γιατί όχι και για το podium. Στην κορυφή αυτή της λίστας, βρίσκεται ο νικητής του τελευταίου αγώνα, Mads Ostberg.
Ο Νορβηγός, έσπασε ένα ρεκόρ που κρατούσε από το 1987, όταν και ήταν η τελευταία φορά που ιδιώτης κέρδισε αγώνα του WRC. Τότε, το είχε πετύχει ο Franz Wietmann με την Lancia Delta HF 4WD, ενώ 25 χρόνια το επανέλαβε ο M. Ostberg οδηγώντας το Fiesta.
Ενδιαφέρον, βέβαια, συγκεντρώνει το δίδυμο των οδηγών της M-Sport, με τους Ott Tanak και Evgeny Novikov. Όλοι οι παραπάνω οδηγοί θα αγωνιστούν με Ford Fiesta WRC.
Όμως, υπάρχουν και ισχυροί ιδιώτες που οδηγούν για λογαριασμό της Citroen, και αυτοί δεν είναι άλλοι από τους Nasser Al Attiyah και Thierry Neuville. Ο οδηγός από το Κατάρ,στον αγώνα της Αργεντινής, με τις μεγάλες Ειδικές Διαδρομές μπορεί να διακριθεί, αφού διαθέτει τεράστια εμπειρία λόγω της παρουσίας τους στους αγώνες Rally Raid.
Ράλλυ Αργεντινής
Ημερομηνίες διεξαγωγής: 26 – 29 Απριλίου
Πρώτος αγώνας στο WRC: 1980
Συν. Μήκος: 1.770,92 χλμ.
Ειδικές Διαδρομές: 19
Συν. Χλμ. Ειδικών: 502,73 χλμ.
Μεγαλύτερη Ε.Δ.: 14η Matadero (65,74 χλμ.)
Μικρότερη Ε.Δ.: 19η Amarok Power Stage (4,15 χλμ.)
Νίκες Οδηγών: S. Loeb 6, M. Biasion 3, C.Sainz 3, T. Makinen 3
Νίκες Κατασκευαστών: Citroen 7, Lancia 6, Mitsubishi 3, Toyota 3
To πρόγραμμα (ώρα Ελλάδας)
Πέμπτη
SSS Amarok: 02:08 (27/4) 6,04 χλμ
Παρασκευή
Ωράριο: 13:28 – 23:03
Ε.Δ & χλμ.: 5 & 197,96
Σάββατο
Ωράριο: 14:30 – 01:50 (29/4)
Ε.Δ.& χλμ.: 7 & 166,54
Κυριακή
Ωράριο: 14:00 – 21:20
Ε.Δ. & χλμ.: 6 & 132,19
auto.in.gr
- Σεισμός 4,3 Ρίχτερ ανοιχτά του Γερολιμένα Λακωνίας τα ξημερώματα
- Φέτα: Φόβοι για έλλειψη λόγω ευλογιάς προβάτων – Τι «είδε» το BBC
- Ο Ολυμπιακός υποδέχεται τον ΟΦΗ για την 7η συνεχόμενη νίκη στη Super League
- Αρκάς: Η καλημέρα του Σαββάτου με ευχές για τον Άγιο Νικόλαο που γιορτάζει σήμερα
- Φυστίκια: Το σνακ που κάνει καλό στη μνήμη
- Εορταστικό ωράριο: Πρεμιέρα κάνει την Πέμπτη – Τι πρέπει να γνωρίζετε
- Μιλγουόκι Μπακς – Φιλαδέλφεια Σίξερς 101-116: Νέα εντός έδρας ήττα από τα «Ελάφια»
- Καιρός: Πώς θα κινηθεί η κακοκαιρία Byron το Σάββατο – Υπερχείλισαν Πηνειός και Ενιπέας – Ήχησε 112
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Σάββατο 06.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-eser-tokas-54876734-25854069-315x220.jpg)



























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442