Έκθεση Γενεύης 2012: Roding Roadster 23
Πιστό στην υπόσχεση που είχε δώσει όταν πρωτοεμφανίστηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2010 να περάσει στην παραγωγή εντός δύο ετών, το Roding Roadster ένα γερμανικό κεντρομήχανο sportscar αποκαλύπτεται στην τελική του μορφή στην 82η ελβετική έκθεση.
Με την προοπτική παραγωγής μόλις 23 μονάδων και μια σειρά από χαρακτηριστικά που του εξασφαλίζουν αγωνιστικές επιδόσεις το Roding Roadster θα παρουσιαστεί στην 82η ελβετική έκθεση διεκδικώντας στη συνέχεια μια θέση στο στερέωμα των -πολύ- εξεζητημένων προτάσεων.
Ξεκινώντας από τα βασικά του χαρακτηριστικά, το Roding Roadster αποτελεί ένα διθέσιο κεντρομήχανο sportscar με ανθρακονημάτινο πλαίσιο το οποίο αντλεί την ισχύ του από ένα εξακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο με χωρητικότητα 3,0 λίτρων και βαυαρική προέλευση.
Όσον αφορά την κατασκευή του, βασίζεται στο εξής απλό σκεπτικό: μόνο τα απολύτως απαραίτητα και χρήση τεχνολογίας αιχμής. Έτσι το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από ανθρακονήματα ενώ το εμπρός και το πίσω υποπλαίσιο αποτελούνται από ένα κράμα ανθρακονημάτων ενισχυμένων από αλουμίνιο.
Ο συγκεκριμένος συνδυασμός υλικών είναι συνήθης στην αεροπλοΐα αλλά και στα μονοθέσια της F1 ακριβώς επειδή διασφαλίζει υψηλή αντοχή και ανθεκτικότητα διατηρώντας πάντα το βάρος στα χαμηλότερα δυνατά επίπεδα, εν προκειμένω στα 950 κιλά.
Όσον αφορά τον κινητήρα, πρόκειται για τον τρίλιτρο εξακύλινδρο turbo της BΜW ο οποίος αποδίδει 320 ίππους καθιστώντας εφικτή την επιτάχυνση του Roding Roadster από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα και από 80-120 χλμ./ώρα σε 4,0 δευτερόλεπτα.
Ο συνδυασμός του κινητήρα και του χαμηλού βάρους μειώνει την αναλογία κιλών ανά ίππο για το Roding σε λιγότερο από 3 κιλά/ίππο κάτι που αποτυπώνεται στο μέγεθος της καμπύλης επιτάχυνσης το οποίο ανέρχεται στα 1,4 g.
Αυτό σημαίνει ότι όταν ένας οδηγός οποιουδήποτε sport αυτοκινήτου κατά την είσοδο του σε μια τυπική Autobahn πρέπει να διανύσει τουλάχιστον απόσταση 75 μέτρων για να δει στο κοντέρ του την τιμή των 100 χλμ./ώρα τιμή η οποία και αντιστοιχεί σε 1,1 g, ο οδηγός του Roding θα έχει ήδη δει και ξεπεράσει την ταχύτητα των 115 χλμ.ώρα (1,4 g).
Από πλευράς κατανάλωσης καυσίμου το Roding Roadster φαίνεται να τα καταφέρνει εξίσου καλά, τηρουμένων των αναλογιών, απαιτώντας 8,2 λίτρα./100 χλμ.
Ο κινητήρας του Roding συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων το οποίο μεταδίδει την κίνηση στον πίσω άξονα.
Το Roding διαθέτει επίσης διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen το οποίο μεταβάλλει σε ποσοστά 60%-40% την κατανομή της ροπής ανάμεσα στους πίσω τροχούς αναλόγως τις συνθήκες.
Το προφίλ της εξεζητημένης πρότασης συμπληρώνουν τα semi slick ελαστικά 18 ιντσών και η ανεξάρτητη ανάρτηση με τις αντιστρεπτικές δοκούς εμπρός και πίσω που καθιστά δυνατή την παραμετροποίηση από τον οδηγό αναλόγως τις απαιτήσεις.
Στο εσωτερικό κυριαρχούν τα Recaro καθίσματα με τις ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων αλλά και μια οθόνη 6,1 ιντσών που συνδέεται με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και έχει επιβιώσει παρά την γενικότερη σπαρτιατική αισθητική στο όνομα του περιορισμένου βάρους.
auto.in.gr
- Μαινόμενος Μασκ μετά το πρόστιμο 120 εκατ. ευρώ στο X: Καταργήστε την Ευρωπαϊκή Ένωση
- «Αιμορραγία» στελεχών στην Apple – Μένει πίσω στην AI επανάσταση;
- Πλήρης κυριαρχία του Ολυμπιακού στο πρώτο ημίχρονο με τον ΟΦΗ: 2 γκολ και 18-0 τελικές (pic, vids)
- Παράνομο πορνό, χάπια στύσης, κίνδυνος απέλασης: Μπόνι Μπλου και 17 άνδρες συνελήφθησαν στο Μπαλί
- Παραμένουν τα προβλήματα στον σιδηρόδρομο από την κακοκαιρία – Με λεωφορεία το Λειανοκλάδι – Λάρισα – Λειανοκλάδι
- Τα μπλόκα χωρίζουν τη Νέα Δημοκρατία στα δύο
- Gen Z: Η γενιά που ζητά οικονομική βοήθεια από τη μαμά και τον μπαμπά – Η κατάσταση στην Ελλάδα
- Διακοπές στη κόλαση: Γιατί επισκεπτόμαστε αξιοθέατα που έγιναν ακρότητες
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Σάββατο 06.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-eser-tokas-54876734-25854069-315x220.jpg)



























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442