Ακολουθώντας όσα επιβάλλει η εποχή αλλά και ο ανταγωνισμός σε επίπεδο εξατομίκευσης, η Fiat σκοπεύει να εντάξει στη γκάμα της lifestyle αστικής της πρότασης ένα ακόμα μέλος, το οποίο μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, θα είναι το πρώτο δείγμα μιας σειράς από προσθήκες που σκοπεύει να κάνει η ιταλική φίρμα στη γκάμα του 500.
Ο λόγος για μια MPV εκδοχή του 500 η οποία θα βασίζεται σε μια τροποποιημένη εκδοχή της πλατφόρμας του νέου Panda προσφέροντας αρκετά περισσότερα σε πρακτικότητα και ευρυχωρία σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή ομώνυμη εκδοχή του, αλλά και τετρακίνητες προοπτικές όπως έχει ανακοινωθεί εξάλλου και για το νέο Panda.
Ο σχεδιασμός για το νέο MPV μοντέλο που στο Fiat Global Architecture Plan αναφέρεται με την κωδική ονομασία L-Zero, προβλέπει την παγκόσμια διάθεσή του, αρχικά ως πενταθέσιο μοντέλο διαδεχόμενο το Idea και μελλοντικά επταθέσιο ώστε να «καλύψει» την απουσία του Multipla.
Χρονικά, η έλευση του νέου μοντέλου ξεκινά από την προσεχή έκθεση της Γενεύης το Μάρτιο του 2012 όπου και σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες θα παρουσιαστεί μια πρωτότυπη, αλλά πολύ κοντά στην παραγωγή, εκδοχή του.
Όσον αφορά το όνομα, πέραν του κωδικού L-Zero ή ElleZero, οι πληροφορίες θέλουν τη Fiat να εξετάζει τα διακριτικά «500+», εκμεταλλευόμενη την απήχηση του ονόματος ενός επιτυχημένου και «φρέσκου» μοντέλου.
H συγγένεια με το Panda καθιστά γεγονός ότι το νέο MPV θα περιλαμβάνει στη γκάμα των κινητήρων του διαφορετικές επιλογές, από τον 0,9 λίτρου TwinAir Τurbo βενζινοκινητήρα TwinAir και τον Multijet πετρελαιοκινητήρα των 1,3 λίτρων έως καινούρια μοτέρ, όπως ένα Turbo βενζινοκινητήρα 1,4 λίτρων που περιλαμβάνεται στα σχέδια της Fiat.
Οι ίδιες πληροφορίες θέλουν το 500 MPV να παράγεται στο εργοστάσιο της Fiat στη Σερβία απ’ όπου θα εξάγεται στον υπόλοιπο κόσμο συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, όπου και φιλοδοξεί να διαδραματίσει ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στην αύξηση των πωλήσεων της Fiat.