Ο Fernando Alonso πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο της πρώτης ημέρας στις ελεύθερες δοκιμές του Μόντρεαλ, αλλά υποστήριξε ότι η RBR παραμένει φαβορί για την κατάκτηση της pole position.
Ο Fernando Alonso απέδειξε την καλή κατάσταση στην οποία βρίσκεται η Ferrari στο Μόντρεαλ, σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο της πρώτης ημέρας ελεύθερων δοκιμών ενόψει του GP Καναδά, 7ου φετινού αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Formula 1.
Ο Ισπανός ανέβηκε στην κορυφή με τη χρήση της μαλακής γόμας και παρέμεινε εκεί και όταν οι ομάδες τοποθέτησαν την πολύ μαλακή, παρότι ο Sebastian Vettel της RBR κινήθηκε σε σχετικά ανταγωνιστικούς ρυθμούς.
Αντίθετα, με απόσταση εννέα δεκάτων από την κορυφή, οι Lewis Hamilton και Jenson Button δεν έδειξαν να αποκαλύπτουν την αληθινή δυναμική της McLaren. Ο τρίτος χρόνος της ημέρας ανήκει στον Nico Rosberg, ο οποίος πέτυχε την καλύτερη επίδοσή του στις πρωινές δοκιμές, ενώ ο τρίτος χρόνος του Felipe Massa έδωσε άλλο ένα στίγμα της δυναμικής της Ferrari.
Παρόλα αυτά, ο F. Alonso παραμένει ρεαλιστής: «Η σημερινή μέρα δεν έχει τόση σημασία. Ήμασταν πρώτοι και στις δοκιμές του Monaco κι έπειτα στις κατατακτήριες ο Vettel ήταν ένα δευτερόλεπτο ταχύτερός μας. Ξέρουμε ότι αύριο πρέπει να τα δώσουμε όλα και ότι η Red Bull είναι πολύ δυνατή, ίσως το φαβορί».
Αντίθετα, ο Mark Webber είπε ότι η RBR χρειάζεται δουλειά: «Ο Fernando ήταν γρήγορος και πρέπει να βρούμε λίγη ακόμα ταχύτητα. Δεν ήταν τόσο άσχημα, αλλά πρέπει να γίνουμε λίγο ταχύτεροι».
Όσο για τη McLaren, το πρόγραμμα της αγγλικής ομάδας διακόπηκε τρεις φορές εξαιτίας τριών ατυχημάτων, εκ των οποίων τα δύο έβγαλαν τις κόκκινες σημαίες. «Ετσι είναι οι αγώνες. Όλοι δοκιμάζουν τα όρια και θα τους κατηγορούσε κανείς αν δεν προσπαθούσαν», είπε ο L. Hamilton. O J. Button συμπλήρωσε: «Είναι δύσκολο να κάνεις αλλαγές στις ρυθμίσεις με τόσες κόκκινες σημαίες. Είναι εντυπωσιακό πόσες είχαμε σήμερα».
Το κεντρικό ζητούμενο για όλους, όπως είπε ο Jenson Button, ήταν να κάνουν πολλούς γύρους με βαρύ φορτίο καυσίμου σε συνδυασμό με την πολύ μαλακή γόμα, για να διαπιστώσουν την αντοχή της. Η McLaren κατάφερε να το πετύχει αυτό. «Η ταχύτητά μας στη συστοιχία γύρων δεν είναι τόσο κακή, έχουμε την ταχύτητα», τόνισε ο L. Hamilton.
Οι κόκκινες σημαίες για τη διακοπή της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών βγήκαν για τα ατυχήματα που είχαν -χωρίς σοβαρές συνέπειες- οι Kamui Kobayashi, Adrian Sutil και Jerome D’ Ambrosio. Στη 18η θέση βρέθηκε ο Pedro de la Rosa, που θα αντικαταστήσει σε αυτό τον αγώνα τον Sergio Perez στο κόκπιτ της Sauber.
Ο Μεξικανός αποφάσισε να μην αγωνιστεί, διότι ένιωσε αδιαθεσία στις πρωινές δοκιμές, επηρεασμένος φυσικά από τη διάσειση που υπέστη στο ατύχημα που είχε στο Monaco. Ο Pedro de la Rosa κλήθηκε την τελευταία στιγμή και μάλιστα μπήκε στο κόκπιτ με τη φόρμα της McLaren, της οποίας είναι δοκιμαστής. F1 – GP ΚΑΝΑΔΑ 2011 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2 1. Alonso (Ferrari) 1:15.107 2. Vettel (RBR) 1:15.476 +0.369 3. Massa (Ferrari) 1:15.601 +0.494 4. Hamilton (McLaren) 1:15.977 +0.870 5. Button (McLaren) 1:15.989 +0.882 6. Di Resta (Force India) 1:16.089 +0.982 7. Webber (RBR) 1:16.102 +0.995 8. Petrov (Renault) 1:16.324 +1.217 9. Heidfeld (Renault) 1:16.422 +1.315 10. Barrichello (Williams) 1:16.687 +1.580 11. Sutil (Force India) 1:16.905 +1.798 12. Maldonado (Williams) 1:16.941 +1.834 13. Buemi (STR) 1:17.051 +1.944 14. Alguersuari (STR) 1:17.684 +2.577 15. Kobayashi (Sauber) 1:17.757 +2.650 16. Trulli (Lotus) 1:18.470 +3.363 17. Kovalainen (Lotus) 1:18.482 +3.375 18. De la Rosa (Sauber) 1:18.536 +3.429 19. Rosberg (Mercedes) 1:18.601 +3.494 20. Schumacher (Mercedes) 1:19.209 +4.102 21. Glock (Virgin) 1:19.810 +4.703 22. Liuzzi (Hispania) 1:20.284 +5.177 23. Karthikeyan (Hispania) 1:20.311 +5.204 24. D’Ambrosio (Virgin) 1:20.922 +5.815
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.