Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
MotoGP: Στη Χερέθ για δοκιμές η Honda του 2012

MotoGP: Στη Χερέθ για δοκιμές η Honda του 2012

Οι Casey Stoner και Dani Pedrosa μιλούν για τη νέα ιαπωνική μοτοσικλέτα των 1.000 κ.εκ., λίγες μέρες πριν από το ξεκίνημα των δοκιμών εξέλιξής της, την επόμενη εβδομάδα (16/05) στην πίστα της Ισπανίας.

Η νέα Honda RCV των 1.000 κυβικών εκατοστών, του πρωταθλήματος MotoGP 2012, θα δοκιμαστεί για πρώτη φορά από τον Casey Stoner και τον Dani Pedrosa στην πίστα της ισπανικής Χερέθ, τις αμέσως επόμενες μέρες μετά το Grand Prix Γαλλίας την Κυριακή (15/05).

Οι δύο αστέρες του HRC θα βρεθούν στη σέλα της νέας μοτοσικλέτας για μια μέρα ο καθένας. Η Ducati έχει ήδη δοκιμάσει τη νέα της GP12 με τον Valentino Rossi και τον Nicky Hayden, ενώ οι Jorge Lorenzo και Ben Spies θα οδηγήσουν για πρώτη φορά τη Yamaha M1 του 2012 στις αρχές Ιουλίου, μετά το MotoGP του Mugello.

««Δεν χαίρομαι τόσο να οδηγώ μια μοτοσικλέτα 1.000 κ.εκ. σε μια χρονιά που αγωνιζόμαστε με κινητήρες 800 κ.εκ.», είπε ο Casey Stoner. «Νομίζω ότι θα ήταν καλύτερα να περιμέναμε μέχρι το τέλος της χρονιάς. Όμως δεν μπορείς να εξελίξεις μια μοτοσικλέτα μόνο σε δύο μήνες. Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για αυτό.

Είναι κάπως συναρπαστικό που θα οδηγήσουμε τη μοτοσικλέτα των 1.000 κ.εκ., αλλά μετά δεν θα θέλεις να γυρίσεις στα 800 κυβικά! Θα είναι διασκεδαστικό, αλλά περιμένω περισσότερο τη νέα χρονιά για να οδηγήσω τη μοτοσικλέτα».

Ο Dani Pedrosa συμπλήρωσε: «Ειλικρινά, ελπίζω να δουλέψει από την πρώτη στιγμή και να μην χρειαστεί να λύσουμε πολλά προβλήματα. Όταν οδηγείς για πρώτη φορά μια μοτοσικλέτα και αμέσως είναι καλή σε κάποιους τομείς, αυτό είναι ό,τι καλύτερο.

Δεν ξέρω αν θα πρέπει να αλλάξουν τα ελαστικά για αυτή τη μοτοσικλέτα, όπως έκαναν και για τα 800 κ.εκ. Πιθανότατα στις δοκιμές θα έχουμε τα ίδια ελαστικά που έχουμε και τώρα, αλλά όταν αλλάξεις ελαστικά η μοτοσικλέτα μπορεί να γίνει εντελώς διαφορετική.

Θυμάμαι τη χρονιά που αγωνίστηκα με τα 990 κ.εκ. είχα τα Michelin, αλλά η κατασκευή τους ήταν πολύ πιο μαλακή και μπορούσες να πιέσεις περισσότερο τη μοτοσικλέτα. Τώρα τα ελαστικά των 800 κ.εκ. είναι πιο ισχυρά και αλλάζουν πολύ το χαρακτήρα της μοτοσικλέτας».

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο