Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
BMW: Στόχος τα ρεκόρ κερδών και πωλήσεων -και- για το 2011

BMW: Στόχος τα ρεκόρ κερδών και πωλήσεων -και- για το 2011

Με φόντο καθαρά κέρδη ύψους 3,23 δισ. το 2010, ο όμιλος BMW πρσβλέπει σε νέα ρεκόρ και για το 2011 τόσο σε επίπεδο κερδών όσο και σε πωλήσεων, για όλες τις φίρμες που "στεγάζει".

Αφήνοντας το 2010 με κέρδη ρεκόρ ο όμιλος BMW στοχεύει σε πωλήσεις που θα περάσουν «ξεκάθαρα» τον πήχη των 1,5 εκατομμύριο μονάδες το 2011, όπως τόνισε ο επικεφαλής πωλήσεων και marketing του ομίλου, Ian Robertson, κατά τη διάρκεια της συνέντέυξης Τύπου για τα οικονομικά αποτελέσματα του βαυαρικού ομίλου.

Παράλληλα, εκτός από την καταγραφή νέων ρεκόρ σε επίπεδο πωλήσεων για τα επόμενα δύο χρόνια, ο βαυαρικός όμιλος στοχεύει στο να «κλειδώσει» το ρυθμό αύξησης των κερδών στο 8% έως 10%, τόσο για το 2011 όσο και για το 2012.

«Στοχεύουμε σε αύξηση κερδών της τάξης του 8% από την αυτοκινητοβιομηχανία και σε πωλήσεις που θα ξεπεράσουν το 1,5 εκατομμύριο μονάδες, καθώς και νέα ρεκόρ από BMW, MINI και Rolls-Royce» δήλωσε ο Norbert Reithofer, επικεφαλής του ομίλου, αναφερόμενος στο 2011.

Όσον αφορά το 2010, ο όμιλος BMW κατέγραψε κέρδη ρεκόρ, που έφτασαν τα 3,234 δισεκατομμυρίων ευρώ, έναντι των 210 εκατομμυρίων το 2009.

Υπεύθυνες για τα υψηλότερα κέρδη που έχουν σημειωθεί μέχρι σήμερα στον όμιλο είναι οι πωλήσεις 1,46 εκατ. αυτοκινήτων με τα διακριτικά των BMW, Rolls-Royce και ΜΙΝΙ, οι οποίες στο σύνολο τους αποτελούν την δεύτερη καλύτερη επίδοση του BMW Group.

Όσον αφορά τις πωλήσεις αυτοκινήτων της BMW, αυξήθηκαν κατά 14,6% φτάνοντας στις 1.224.280 μονάδες.

Το πλέον επιτυχημένο από πλευράς πωλήσεων μοντέλο της φίρμας αναδείχθηκε η Σειρά 5 η οποία καταγράφοντας αύξηση πωλήσεων κατά 35,5% έφτασε τις 238.454 μονάδες, κατακτώντας το τέταρτο τρίμηνο του 2010 την πρώτη θέση της κατηγορίας του και παραμένοντας σε αυτή μέχρι και σήμερα.

Ακολουθεί η BMW X1, η οποία σημείωσε 100.000 πωλήσεις κατά την πρώτη χρονιά παρουσίας της στην αγορά. Εντυπωσιακή και η άνοδος πωλήσεων της Σειράς 7, χάρη στην ανάκαμψη της αμερικανική αγοράς και την αυξημένη ζήτηση στην Ασία, ενώ αυξημένες -κατά 15% και 11,4%- ήταν και οι πωλήσεις της Χ5 και της Χ6.

Πωλήσεις ρεκόρ κατέγραψε το 2010 η ΜΙΝΙ, με 234.175 μονάδες -αύξηση 8,1% έναντι του 2009-, με ΜΙΝΙ hatchback και MINI Convertible να διαθέτουν 115.841 και 32.680 μονάδες αντίστοιχα και το ΜΙΝΙ Countryman να κάνει ουσιαστικά την «διαφορά» μετρώντας 14.337 μονάδες από το Σεπτέμβριο οπότε λανσαρίστηκε.

Η Rolls-Royce σχεδόν τριπλασίασε τις πωλήσεις της για το 2010 με τη διάθεση 2.711 μονάδων, αύξηση που αντιστοιχεί σε 170,6%.

Όσον αφορά τη γεωγραφία των πωλήσεων της BMW, τα σκήπτρα διατηρεί γερμανική αγορά με 267.160 μονάδες, με την αμερικανική, όμως, να ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής με 266.580 μονάδες.

Αξίζει να αναφερθεί ότι οι πωλήσεις της BMW στις Η.Π.Α κατέγραψαν αύξηση 10,1%, σε μια αγορά όπου η BMW αναδείχθηκε το 2010 η πρώτη ευρωπαϊκή premium φίρμα από πλευράς πωλήσεων. Σημαντική ήταν η συμβολή και της κινεζικής αγοράς όπου διατέθηκαν 183.328 μονάδες –μέγεθος αυξημένο κατά 85,3% σε σχέση με το 2009.

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο