Καταργούνται οι υπηρεσίες κατάκλισης και εστίασης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τον Μάρτιο
Τέλος στις υπηρεσίες κατάκλισης και εστίασης επιβατών στις κλινάμαξες και στα κλινοθέσια οχήματά της θα βάλει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά τον Φεβρουάριο, λόγω οικονομικής κρίσης. Πρόκειται για τις κλινάμαξες και τα κλινοθέσια που εκτελούσαν εδώ και αρκετά χρόνια νυχτερινά δρομολόγια στο εσωτερικό (Αθήνα-Θεσσαλονίκη) και στο εξωτερικό (Αθήνα-Σόφια και Θεσσαλονίκη-Κωνσταντινούπολη).
Τέλος στις υπηρεσίες κατάκλισης και εστίασης επιβατών στις κλινάμαξες και στα κλινοθέσια οχήματα της θα βάλει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά τον Φεβρουάριο, λόγω οικονομικής κρίσης.
Πρόκειται για τις κλινάμαξες και τα κλινοθέσια που εκτελούσαν εδώ και αρκετά χρόνια νυχτερινά δρομολόγια στο εσωτερικό (Αθήνα-Θεσσαλονίκη) και στο εξωτερικό (Αθήνα-Σόφια και Θεσσαλονίκη – Κωνσταντινούπολη).
Σε απάντηση σχετικής ερώτησης που είχε καταθέσει στη Βουλή ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Π. Λαφαζάνης, ο υφυπουργός Υποδομών, Σπ.Βούγιας υπενθυμίζει ότι σήμερα οι υπηρεσίες αυτές παρέχονται στους επιβάτες από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μέσω σύμβασης με την εταιρεία «Wasteels Hellas Ταξίδια ΕΠΕ» η οποία λήγει στις 28 Φεβρουαρίου.
Ο υφυπουργός σημειώνει όμως ότι «η εταιρεία ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την παρούσα στιγμή, στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης και εξυγίανσής της – κατ΄επιταγή και του προσφάτως ψηφισθέντος νόμου 3891/2010- και του επανακαθορισμού και επανασχεδιασμού όλων των παρεχομένων υπηρεσιών της, με κύριο γνώμονα την εξάλειψη των ελλειμμάτων με ταυτόχρονη διατήρηση της βέλτιστης κατά το δυνατόν ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών, προτίθεται να καταργήσει την υπηρεσία κατάκλισης και εστίασης επιβατών στις κλινάμαξες και στα κλινοθέσια οχήματα».
Ως εκ τούτου, ο υφυπουργός προσθέτει ότι με τη λήξη της σύμβασης στις 28 Φεβρουαρίου θα διακοπεί και η παροχή των αντίστοιχων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό.
Το θέμα έθιγε, μεταξύ άλλων, σε ερώτησή του ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Π.Λαφαζάνης ο οποίος υπενθύμιζε ότι το Τμήμα Κλιναμαξών-Κλινοθεσίων που παρέχει υπηρεσίες κατάκλισης στους επιβάτες, λειτουργεί εδώ και πολλές δεκαετίες εκτελώντας νυχτερινά δρομολόγια στο εσωτερικό (Αθήνα-Θεσσαλονίκη) και στο εξωτερικό (Αθήνα-Σόφια και Θεσσαλονίκη-Κωνσταντινούπολη). Ο βουλευτής παρατηρούσε, εξάλλου, ότι η κατάργηση των συγκεκριμένων υπηρεσιών θέτει σε κίνδυνο τις θέσεις εργασίας.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Ολυμπιακός: Από την Αθήνα στην Αστάνα – Το ταξίδι των Πειραιωτών στο Καζακστάν (vid)
- Δημιουργήθηκε Μουσείο Μαθητικής Ιστορίας στο Κορακοβούνι Βόρειας Κυνουρίας
- Ανδρουλάκης: Live η τοποθέτησή του στη Βουλή για το «κυκλοφοριακό χάος και την υποβάθμιση των ΜΜΜ στην Αττική»
- Σέμνη Καρούζου: Ένα μικρό «ευχαριστώ» διά χειρός Μανόλη Ανδρόνικου
- Νιγηρία: Έρευνες για κύκλωμα εμπορίας οργάνων μετά από φρικιαστική ανακάλυψη σε αστυνομική έφοδο
- Σαρωτικοί έλεγχοι στα ενοίκια «μαϊμού» των… 10 ευρώ το μήνα – Τι ψάχνει η ΑΑΔΕ
- Υπογραφή Συμφώνου Συνεργασίας μεταξύ Δήμου Μυτιλήνης και Special Olympics Hellas
- «Διαρροή από εργαστήριο» ίσως έφερε την πανώλη των χοίρων στην Ισπανία
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Δευτέρα 08.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-igor-cibulsky-75306089-8637937-315x220.jpg)



























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442