To ενός όγκου αμάξωμα θα διατηρήσει όπως όλα δείχνουν και η τρίτη γενιά της Mercedes-Benz A-Class, αποφεύγοντας την άμεση αντιπαράθεση με τις παραδοσιακές δυνάμεις της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Το σχεδιαστικό πρωτότυπο πάνω στο οποίο θα βασιστεί η νέα Mercedes-Benz A-Class εντόπισε ο φωτογραφικός φακός στις εγκαταστάσεις της γερμανικής φίρμας.
Κατασκευασμένο από πυλό, το υπό κλίμακα μοντέλο αποκαλύπτει την πρόθεση του κατασκευαστή να περιορίσει το ύψος του αμαξώματος, προσδίδοντας σε αυτό δυναμικότερα χαρακτηριστικά.
Σε αυτή τη λογική κινούνται και τα «νεύρα» που διατρέχουν το πλευρικό του τμήμα, παραπέμποντας στο επίσης πρωτότυπο BlueZero F-Cell.
Παρά το συνολικό ανασχεδιασμό, πάντως, η μικρότερη σε διαστάσεις Mercedes-Benz αναμένεται να διατηρήσει τις πολυμορφικές της ιδιότητες, με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό για την ευρυχωρία και την πρακτικότητα του πενταθέσιου θαλάμου επιβατών.
Άλλωστε, τη διαφορά στην τρίτη γενιά του αυτοκινήτου θα κάνουν οι νέοι κινητήρες βενζίνης που θα εξελιχθούν σε συνεργασία με τη Renault και θα ξεκινούν από τα 1.200 κ.εκ.
Κάτι τέτοιο δεν θα ισχύει για τις κορυφαίες εκδόσεις του, όπου οι αποκλειστικά υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου που θα προέρχονται από την Mercedes-Benz.
Ανάμεσα στις καινοτομίες που θα εισάγει η νέα A-Class είναι και το ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αποτελώντας τη δεύτερη κατά σειρά πρόταση του κατασκευαστή -η πρώτη είναι η εξωτική SLS AMG- που θα προσφέρει μια τέτοια επιλογή.
Η νέα μικρομεσαία Mercedes-Benz αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα στο τέλος του 2011 –πιθανώς στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης- συνεχίζοντας να αποτελεί την πιο προσιτή επιλογή στην γκάμα της γερμανικής φίρμας.