Ο Αλόνσο «χτύπησε» και στη Σιγκαπούρη και ανέβηκε 2ος
Μετά τον θρίαμβό του στην Μόντσα, ο Φερνάντο Αλόνσο πανηγύρισε την 2η συνεχόμενη νίκη του στην νυχτερινή κούρσα της Σιγκαπούρης, περνώντας 2ος στο πρωτάθλημα οδηγών της F1, με τέσσερα GP να απομένουν στη σεζόν. Ο Ισπανός πιλότος της Ferrari βρίσκεται πλέον 11 βαθμούς πίσω από τον Μαρκ Ουέμπερ, ο οποίος ανέβηκε στο 3ο σκαλί του βάθρου και κράτησε την πρωτοπορία του πρωταθλήματος. Δεύτερος τερμάτισε ο Σεμπάστιαν Φέτελ με την άλλη Red Bull και στην 4η θέση ο Τζένσον Μπάτον της McLaren.
Μετά τον θρίαμβό του στην Μόντσα, ο Φερνάντο Αλόνσο πανηγύρισε την 2η συνεχόμενη νίκη του στην νυχτερινή κούρσα της Σιγκαπούρης, περνώντας 2ος στο πρωτάθλημα οδηγών της F1, με τέσσερα GP να απομένουν στη σεζόν. Ο Ισπανός πιλότος της Ferrari βρίσκεται πλέον 11 βαθμούς πίσω από τον Μαρκ Ουέμπερ, ο οποίος ανέβηκε στο 3ο σκαλί του βάθρου και κράτησε την πρωτοπορία του πρωταθλήματος. Δεύτερος τερμάτισε ο Σεμπάστιαν Φέτελ με την άλλη Red Bull και στην 4η θέση ο Τζένσον Μπάτον της McLaren.
Καταστροφική ήταν η εξέλιξη του αγώνα για τον Λιούις Χάμιλτον, που εγκατέλειψε ύστερα από σύγκρουση με τον Ουέμπερ σε μάχη για την 3η θέση. Ηταν ο 2ος διαδοχικός μη τερματισμός για τον Βρετανό οδηγό της McLaren, ο οποίος έχασε σημαντικό έδαφος στη μάχη του τίτλου.
Η εκκίνηση εξελίχθηκε ομαλά για τους οδηγούς που βρίσκονταν ψηλά στο grid, με τον Αλόνσο να κρατάει την πρωτοπορία από την pole position και τους Φέτελ, Χάμιλτον, Μπάτον και Ουέμπερ να ακολουθούν.
Στον 3ο γύρο το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα προκειμένου να απομακρυνθεί η Force India του Τόνιο Λιούτσι που είχε μείνει σε επικίνδυνο σημείο. Ο Ουέμπερ ήταν ο μοναδικός από τους πρωτοπόρους που μπήκε στα pits για να αλλάξει λάστιχα σε εκείνο το σημείο, μια κίνηση που τον ευνόησε στη συνέχεια.
Οι Αλόνσο και Φέτελ άρχισαν να απομακρύνονται από τις δύο McLaren πίσω τους, οι οποίες δεν ήταν σε θέση να χτίσουν μια διαφορά ίση τη διάρκεια ενός pit-stop από τον Ουέμπερ.
Το αποτέλεσμα ήταν να βγουν πίσω από τον οδηγό της Red Bull μετά την αλλαγή ελαστικών τους στα μέσα του αγώνα, την ώρα που η σειρά των δύο πρώτων παρέμεινε ως είχε.
Στον 32ο γύρο υπήρξε και δεύτερη περίοδος με αυτοκίνητο ασφαλείας, λόγω ατυχήματος των Καμούι Κομπαγιάσι και Μπρούνο Σένα, η οποία έμελλε να αποδειχτεί καθοριστική στη μάχη για την 3η θέση.
Αμέσως μετά την επανεκκίνηση της κανονικής ροής του αγώνα, ο Χάμιλτον δοκίμασε να περάσει τον Ουέμπερ στα φρένα της στροφής 7 και πήρε την αγωνιστική γραμμή, κλείνοντας τον αντίπαλό του στην εσωτερική. Αλλά ο Αυστραλός δεν σήκωσε το πόδι από το γκάζι και έτσι η μεταξύ τους σύγκρουση ήταν αναπόφευκτη, με τον Χάμιλτον να τίθεται επί τόπου εκτός αγώνα ως αποτέλεσμα αυτής.
Οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν, αποφασίζοντας τελικά να μην επιβάλλουν κάποια ποινή στον Ουέμπερ, γεγονός που του επέτρεπε να την 3η θέση.
Μπροστά του, οι Αλόνσο και Φέτελ γύριζαν την πίστα πάνω από 1″ πιο γρήγορα, κατεβάζοντας συνεχώς τον ταχύτερο γύρο μία ο ένας και μία ο άλλος. Ωστόσο ο Γερμανός δεν ήταν σε θέση να πλησιάσει τόσο πολύ τον αντίπαλό του, ώστε να τον απειλήσει ουσιαστικά με προσπέρασμα.
Έτσι το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε τον Αλόνσο να πανηγυρίζει μια υπερπολύτιμη νίκη, την 4ή του μέσα στη σεζόν, που δίνει σημαντική ώθηση στις ελπίδες του για τον φετινό τίτλο.
Ο Φέτελ και Ουέμπερ τερμάτισαν στο 2-3 για την Red Bull, αφήνοντας στην 4η θέση τον Μπάτον. Ο Νίκο Ρόσμπεργκ με Mercedes πήρε την 5η θέση μπροστά από την Williams του Ρούμπενς Μπαρικέλο και την Renault του Ρόμπερτ Κούμπιτσα. Την βαθμολογούμενη 10άδα συμπλήρωσαν οι Αντριαν Σούτιλ (Force India), Νίκο Χούλκενμπεργκ (Williams) και Φελίπε Μάσα (Ferrari).
Ο 16ος αγώνας της σεζόν θα γίνει στην Σουζούκα της Ιαπωνίας σε δύο εβδομάδες (8-10/10).
Βαθμολογία κατασκευαστών 1 Red Bull Racing 383 2 Vodafone McLaren Mercedes 359 3 Scuderia Ferrari Marlboro 316 4 Mercedes GP Petronas 168 5 Renault F1 Team 133 6 Force India Formula One 62 7 AT&T Williams 57 8 BMW Sauber F1 Team 27 9 Scuderia Toro Rosso 10 10 HRT F1 Team 0 11 Lotus Racing 0 12 Virgin Racing 0