Η ιταλική εταιρεία βρέθηκε στο Μουτζέλο, με τον Nick Heidfeld στο κόκπιτ της περσινής Toyota TF109, για να αποκομίσει τα πρώτα συμπεράσματα σχετικά με τα νεότευκτα ελαστικά με τα οποία θα προμηθεύει όλες τις ομάδες της Formula 1 το 2011.
Την πρώτη δοκιμή στην πίστα των νεότευκτων ελαστικών της, με τα οποία θα προμηθεύσει όλες τις ομάδες της Formula 1 το 2010, έκανε η Pirelli – η εταιρεία που θα αντικαταστήσει το 2011 τη Bridgestone, έπειτα από την απόφαση της ιαπωνικής εταιρείας να αποχωρήσει.
Η Pirelli βρέθηκε στην πίστα του Μουτζέλο, στην κεντρική Ιταλία. Χρησιμοποίησε το περσινό μονοθέσιο της Toyota F1, την TF109 – έπειτα από συμφωνία των ομάδων της F1 να χρησιμοποιηθεί ένα ουδέτερο μονοθέσιο, για να μην υπάρξει ανταλλαγή πληροφοριών με καμία από τις εν ενεργεία ομάδες του σπορ.
Για τον ίδιο σκοπό ο Nick Heidfeld, που βρέθηκε στο κόκπιτ της Toyota TF109 για τη δοκιμών των ελαστικών της Pirelli, έλυσε το συμβόλαιό του με τη Mercedes GP – στην οποία ήταν τρίτος οδηγός και δοκιμαστής. Ο Γερμανός θα συμμετέχει σε όλες τις δοκιμές της Pirelli μέχρι το τέλος του έτους.
Η ιταλική εταιρεία θέλησε στο πρώτο της διήμερο δοκιμών, στο Μουτζέλο, να αποκομίσει συμπεράσματα σχετικά με την κατασκευή και το προφίλ των ελαστικών της και ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery, δήλωσε ικανοποιημένος από τις πρώτες ενδείξεις.
«Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από την απόδοση των ελαστικών και τις πληροφορίες που συλλέξαμε. Θέλαμε να οριστικοποιήσουμε το προφίλ των ελαστικών και τη δομή τους, διεργασία που θα συνεχίσουμε και στις υπόλοιπες δοκιμές που έχουμε προγραμματίσει.
Το Μουτζέλο έχει αρκετά σκληρή επιφάνεια, με μεγάλες και μέσες / γρήγορες στροφές, καθώς και φουρκέτες και γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης, συνεπώς ήταν καλό πεδίο δοκιμών. Βρισκόμαστε μέσα στους στόχους μας και φεύγουμε με πολλά δεδομένα προς ανάλυση, όπως ελπίζαμε ότι θα γινόταν», τόνισε.