Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
GP Ισπανίας 2010: Πρώτος χρόνος του S. Vettel στα ελεύθερα

GP Ισπανίας 2010: Πρώτος χρόνος του S. Vettel στα ελεύθερα

Η RBR του Γερμανού ήταν ταχύτερη με διαφορά οκτώ δεκάτων του δευτερολέπτων από τις Mercedes, Ferrari και 1,2 δευτ. από τη McLaren, καθώς κανείς δεν αποκάλυψε την αληθινή του ταχύτητα.

Το μοναδικό χρόνο που έπεσε κάτω από τα 80 δευτερόλεπτα σημείωσε ο Sebastian Vettel της RBR στις ελεύθερες δοκιμές του Grand Prix Ισπανίας, 5ου φετινού αγώνα της Formula 1, με πολύ σημαντική διαφορά από τις υπόλοιπες κορυφαίες ομάδες – Mercedes, Ferrari και McLaren.


Ο Γερμανός ήταν σχεδόν οκτώ δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερος από τη Mercedes του Michael Schumacher και τη Ferrari του Fernando Alonso, ενώ η ταχύτερη McLaren της ημέρας, του Lewis Hamilton, ήταν 1,2 δευτερόλεπτα μακριά.


Οι δύο οδηγοί της RBR, ο S. Vettel και ο Mark Webber, εκτίμησαν μετά το τέλος των δοκιμών ότι η McLaren δεν αποκάλυψε την αληθινή δυναμική της και εντόπισαν στην ομάδα του Woking τη βασικότερη αντίπαλό τους για τη νίκη στον αγώνα της Βαρκελώνης.


Αντίθετα, ο Lewis Hamilton λέει: Φαίνεται ότι μια ομάδα είναι πολύ, πολύ γρήγορη προς στιγμήν. Πρέπει να συνεχίσουμε να πιέζουμε και να προσπαθούμε όσο μπορούμε για να μειώσουμε αυτή την απόσταση. Έχουμε κάνει ένα βήμα μπροστά [με τα νέα εξαρτήματα του μονοθεσίου] και θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αύριο πόσο μπροστά, σε σχέση με τους άλλους.


Ο έτερος οδηγός της McLaren, Jenson Button, ήταν λίγο πιο ξεκάθαρος: Έχουμε πολλή δουλειά. Κάναμε ορισμένες ρυθμίσεις σήμερα που πιστεύαμε ότι ήταν προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά τελικά δεν είμαι και τόσο σίγουρος. Χρειάζεται να δουλέψουμε και με τους δύο τύπους ελαστικούς, για να τα φέρνουμε στο σωστό παράθυρο θερμοκρασίας λειτουργίας.


Σχετικά με την ταχύτητα της RBR, ανάλογη είναι και η άποψη του Fernando Alonso: Με όσα έδειξε σήμερα, ναι [είναι ανίκητη η RBR]. Είναι πολύ δύσκολο για εμάς να στοχεύσουμε σε τέτοιους χρόνους. Αλλά ορισμένες φορές κάποιες ομάδες είναι καλές την Παρασκευή και το Σάββατο πασχίζουν.


Ελπίζω ότι θα βρούμε κάτι στα μονοθέσιά μας για να τους πλησιάσουμε ή ότι θα κάνουν κάποιο λάθος στις ρυθμίσεις ή οτιδήποτε. Σε φυσιολογικές συνθήκες ξέρουμε ότι θα είναι πάρα πολύ δύσκολο να τους κερδίσουμε αυτό το Σαββατοκύριακο.


Πάντως, η Ferrari είναι η μόνη που έχει έτοιμο το αεροδυναμικό σύστημα του αεραγωγού F-duct που εισήγαγε στο σπορ η McLaren και ίσως περιμένει να καρπωθεί από αυτό στο υπόλοιπο διήμερο, μιας και ο Felipe Massa λέει ότι τα αποτελέσματα του συστήματος από τις δοκιμές ήταν καλά και η Scuderia θα το χρησιμοποιήσει.


Ωστόσο, ο Βραζιλιάνος θα χρειαστεί να βρει και καλύτερες ρυθμίσεις: Δεν ήταν καλή η ισορροπία του μονοθεσίου και πρέπει να αναλύσουμε τα δεδομένα για να δούμε ποια κατεύθυνση πρέπει να ακολουθήσουμε αύριο. Αναμφίβολα έχουν επιφέρει βελτιώσεις τα νέα μας εξαρτήματα.


Η Mercedes W01, με νέο μεταξόνιο, νέα κατανομή βάρους και πρωτοφανές κάλυμμα κινητήρα, είναι το μονοθέσιο με τις περισσότερες και μεγαλύτερες αλλαγές στη Βαρκελώνη. Ο στόχος να γίνει περισσότερο ταιριαστό στον τρόπο οδήγησης του Michael Schumacher επετεύχθη, σύμφωνα με τον Γερμανό.


Αναμφίβολα το νιώθω περισσότερο σαν αγωνιστικό μονοθέσιο σε σχέση με την Κίνα, είπε ο πολυπρωταθλητής. Αισθάνομαι άνετα, η βελτίωση του αυτοκινήτου προφανώς και βοηθάει. Δεν έχει να κάνει με την αυτοπεποίθηση, είναι απλά ένα μονοθέσιο που πάει εκεί που θέλω να πηγαίνει χωρίς μεγάλη αναμονή.


Με το μονοθέσιο που έχουμε τώρα μπορούμε να δουλέψουμε περισσότερο προς κατευθύνσεις που επιθυμώ. Αυτό δεν ήταν εφικτό προηγουμένως. Οπότε αισθάνομαι περισσότερη σιγουριά με το μονοθέσιο, κατέληξε.


GP ΙΣΠΑΝΙΑΣ 2010


ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ


ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ


1. Hamilton (McLaren-Mercedes) 1:21.134


2. Button (McLaren-Mercedes) 1:21.672


3. Schumacher (Mercedes) 1:21.716


4. Webber (Red Bull-Renault) 1:22.011


5. Vettel (Red Bull-Renault) 1:22.026


6. Rosberg (Mercedes) 1:22.070


7. Kubica (Renault) 1:22.202


8. Alonso (Ferrari) 1:22.258


9. Petrov (Renault) 1:22.397


10. Kobayashi (Sauber-Ferrari) 1:22.492


11. Buemi (Toro Rosso-Ferrari) 1:22.588


12. Massa (Ferrari) 1:22.975


13. Di Resta (Force India-Mercedes) 1:23.030


14. Alguersuari (Toro Rosso-Ferrari) 1:23.110


15. Liuzzi (Force India-Mercedes) 1:23.284


16. Barrichello (Williams-Cosworth) 1:23.312


17. Hulkenberg (Williams-Cosworth) 1:23.471


18. Kovalainen (Lotus-Cosworth) 1:25.329


19. Trulli (Lotus-Cosworth) 1:26.244


20. Glock (Virgin-Cosworth) 1:26.340


21. Di Grassi (Virgin-Cosworth) 1:26.694


22. Klien (HRT-Cosworth) 1:27.250


23. Senna (HRT-Cosworth) 1:27.752


24. De la Rosa (Sauber-Ferrari) –


ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ


1. Vettel (Red Bull-Renault) 1:19.965


2. Webber (Red Bull-Renault) 1:20.175


3. Schumacher (Mercedes) 1:20.757


4. Alonso (Ferrari) 1:20.819


5. Hamilton (McLaren-Mercedes) 1:21.191


6. Kubica (Renault) 1:21.202


7. Rosberg (Mercedes) 1:21.271


8. Massa (Ferrari) 1:21.302


9. Button (McLaren-Mercedes) 1:21.364


10. Sutil (Force India-Mercedes) 1:21.518


11. De la Rosa (Sauber-Ferrari) 1:21.672


12. Liuzzi (Force India-Mercedes) 1:21.904


13. Kobayashi (Sauber-Ferrari) 1:21.931


14. Buemi (Toro Rosso-Ferrari) 1:22.184


15. Barrichello (Williams-Cosworth) 1:22.192


16. Petrov (Renault) 1:22.435


17. Alguersuari (Toro Rosso-Ferrari) 1:22.449


18. Hulkenberg (Williams-Cosworth) 1:23.765


19. Trulli (Lotus-Cosworth) 1:24.209


20. Kovalainen (Lotus-Cosworth) 1:24.894


21. Di Grassi (Virgin-Cosworth) 1:25.066


22. Chandhok (HRT-Cosworth) 1:25.972


23. Senna (HRT-Cosworth) 1:26.152


24. Glock (Virgin-Cosworth) 1:26.596


auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο