Τη μέγιστη διάκριση απέσπασε η γερμανική εταιρεία στο διεθνή διαγωνισμό τεχνολογίας κινητήρων, ενώ απέσπασε και άλλα δύο σημαντικά βραβεία, Καλύτερος Πράσινος Κινητήρας 2009 για τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο TSI και Καλύτερος κινητήρας στην κατηγορία 1,0 – 1,4 λίτρων.Η επιτροπή του διαγωνισμού που ψήφισε τον TSI σαν κινητήρα της χρονιάς αποτελείται από 65 δημοσιογράφους από 32 χώρες […]
Τη μέγιστη διάκριση απέσπασε η γερμανική εταιρεία στο διεθνή διαγωνισμό τεχνολογίας κινητήρων, ενώ απέσπασε και άλλα δύο σημαντικά βραβεία, Καλύτερος Πράσινος Κινητήρας 2009 για τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο TSI και Καλύτερος κινητήρας στην κατηγορία 1,0 – 1,4 λίτρων.
Η επιτροπή του διαγωνισμού που ψήφισε τον TSI σαν κινητήρα της χρονιάς αποτελείται από 65 δημοσιογράφους από 32 χώρες και τα βραβεία παρέλαβε ο Επικεφαλής Ανάπτυξης των κινητήρων της Volkswagen Dr. Rϋdiger Szenger, ο οποίος τόνισε τα πλεονεκτήματα του συγκεκριμένου μοτέρ που έχει φτάσει ήδη τα 2,3 εκατομμύρια μονάδες παγκοσμίως.
Οι άμεσου ψεκασμού κινητήρες συναντώνται σε όλα τα μοντέλα της Volkswagen, ενώ η εταιρεία επέκτεινε την παραγωγής της σε κινητήρες τεχνολογίας TSI προσθέτοντας περισσότερο οικονομικούς κινητήρες με έναν υπερσυμπιεστή, όπως ο νέος 1.2 TSI κινητήρας με 77kW/105 PS που ήδη τοποθετείται στο νέο VW Polo και στο Skoda Yeti.