Το άρθρο για την επικείμενη κυκλοφορία του Sims3 φέρει την ένδειξη Sponsored, αφού μπήκε στη λίστα του Digg από την EA για την προβολή του νέου τίτλου. Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν Digg ή Bury και
Το άρθρο για την επικείμενη κυκλοφορία του Sims3 φέρει την ένδειξη Sponsored, αφού μπήκε στη λίστα του Digg από την EA για την προβολή του νέου τίτλου. Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν Digg ή Bury και στη διαφήμιση. Αυτό είναι ένα Digg Ad.
var addthis_pub=»4a0a769255c0e5a6″; To Digg.com δημοσιοποίησε τα σχέδιά του να υιοθετήσει μια νέα διαφημιστική πλατφόρμα. Οι επονομαζόμενες Digg Ads παραχωρούν στους απανταχού diggers τη δυνατότητα να προβάλλουν υπερψηφίζοντας ή να «θάψουν» καταψηφίζοντας τους διαφημιζόμενους. Όσο πιο πολλές ψήφους (diggs) κερδίζει μια διαφήμιση τόσο λιγότερο κοστίζει στον διαφημιζόμενο η προβολή του. Ομοίως, όσο περισσότεροι εκφράσουν τη δυσαρέσκειά τους για μια διαφήμιση (επιλέγοντας bury), τόσο περισσότερα θα κληθεί να πληρώσει ο διαφημιζόμενος.
Οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται ανάμεσα στη λίστα των θεμάτων που αναδεικνύουν οι χρήστες (Most Recent -τα πιο πρόσφατα), με σαφή ένδειξη ότι πρόκειται για περιεχόμενο (είδηση, βίντεο, κ.λπ.) από χορηγό (Sponsored). Οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να σχολιάσουν, να αναδείξουν ή να καταψηφίσουν το περιεχόμενο της διαφήμισης.
Οι ένθετες διαφημίσεις στο Digg θα αρχίσουν να εμφανίζονται «σε λίγους μήνες», πιλοτικά, περιμένοντας την αντίδραση του κοινού -το Digg υπολογίζεται ότι έχει μια στρατιά 30 και πλέον εκατομμυρίων χρηστών που ψηφίζουν καθημερινά διαδικτυακό περιεχόμενο και σχηματίζουν έτσι τη δική τους «εφημερίδα».