Porsche Boxster: Πιο σπορ, πιο δυνατή, πιο Porsche
Η μικρότερη Porsche εναρμονίστηκε σχεδιαστικά με τα υπόλοιπα μοντέλα της γερμανικής φίρμας, απέκτησε περισσότερους ίππους και αναμένεται στα τέλη Νοεμβρίου, υποσχόμενη περισσότερες οδηγικές συγκινήσεις.
Αυτές είναι οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες της δεύτερης γενιάς της μικρής Porsche. Η νέα Boxster ανανεώθηκε σε εμφάνιση και μηχανικά μέρη και θα παρουσιαστεί επίσημα στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι, στις 23 Σεπτεμβρίου.
Η γενικότερη φιλοσοφία δεν άλλαξε και παρόλο που το νέο μοντέλο δεν διαφέρει ριζικά, όσον αφορά στα μεγέθη και την αισθητική του, από το απερχόμενο μοντέλο, η γερμανική εταιρεία υποστηρίζει ότι το 80% των μερών του είναι νέα και χαρίζουν στη Boxster περισσότερη δύναμη και καλύτερη οδική συμπεριφορά.
Εξωτερικά, οι αλλαγές του νέου roadster εντοπίζονται στα εμπρός φωτιστικά σώματα και στον επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα που παραπέμπουν στη νέα 911 και την Carrera GT. Τα «μυώδη» φτερά σε συνδυασμό με τους μεγαλύτερους τροχούς -17 ιντσών για τη 2,7 και 18 για την S- και το φαρδύτερο μετατρόχιο, υποδηλώνουν τις πιο «άγριες» διαθέσεις της νέας γενιάς.
O εξακύλινδρος κινητήρας των 2,7 λίτρων αποδίδει 12 ίππους περισσότερους, συνολικά 240, ενώ η κορυφαία έκδοση S, με τον κινητήρα των 3,2 λίτρων, αποδίδει 280 ίππους έναντι των 260 ίππων της σημερινής έκδοσης. Οι επιπλέον ίπποι βελτίωσαν, σύμφωνα με την εταιρεία, και τις επιδόσεις του νέου μοντέλου. Έτσι, για τη διαδικασία 0-100χλμ./ώρα, η μικρή έκδοση χρειάζεται πλέον 6,2 δευτερόλεπτα, ενώ η S, μόλις 5,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα των δυο εκδόσεων αγγίζει τα 256 και 268χλμ./ώρα αντίστοιχα.
Η χρήση νέου δαπέδου εξασφαλίζει, σύμφωνα με την Porsche, καλύτερη -άρα πιο σπορτίφ- οδική συμπεριφορά. Βελτιωμένα είναι και τα κιβώτια ταχυτήτων, με πέντε σχέσεις στη «μικρή» και έξι στην ισχυρότερη έκδοση, με μικρότερες διαδρομές μεταξύ των ταχυτήτων. Προαιρετικά και οι δύο εκδόσεις θα μπορούν να εφοδιαστούν με αυτόματο κιβώτιο, πέντε σχέσεων, τύπου Tiptronic.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι πιο ριζικές με νέα κεντρική κονσόλα και επανασχεδιασμένο ταμπλό που φιλοξενεί τέσσερις ανεξάρτητους οβάλ αεραγωγούς. Νέας σχεδίασης είναι και το τιμόνι, ενώ τα καθίσματα είναι φαρδύτερα και παρέχουν καλύτερη πλευρική στήριξη.
Πέρα από τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκίνητου στην κατηγορία του, η νέα Boxster φιλοδοξεί να αποσπάσει ακόμα έναν. Αυτόν του ασφαλέστερου roadster. Είναι το πρώτο ανοιχτό αυτοκίνητο που θα εφοδιάζεται με αερόσακους κεφαλής. Σε συνεργασία με τους πλευρικούς αερόσακους -που είναι τοποθετημένοι στην πλάτη των καθισμάτων-, οι αερόσακοι κεφαλής αναπτύσσονται από την εσοχή του παραθύρου στις πόρτες και παρέχουν, σύμφωνα με την Porsche, υψηλό επίπεδο προστασίας για τα κεφάλια των επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης.
Οι πωλήσεις της Boxster στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσουν στα τέλη Νοεμβρίου, με τις προ φόρων τιμές να διαμορφώνονται στις 37.000 ευρώ για την απλή έκδοση και στις 44.100 ευρώ για την S.