Διαδικτυακός συνωστισμός για την Black Friday
Διαφορετική είναι η φετινή Black Friday αφού αντί για ουρές στα φυσικά καταστήματα, οι καταναλωτές σχηματίζουν ουρές στα διαδικτυακά καταστήματα
Spotlight
-
Ποιο είναι το χειρότερο χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σας; - Αυτό το τεστ το αποκαλύπτει
-
Αμφισβητεί τον Άρειο Πάγο ο Στίγκας - «Επειδή το είπε είναι θέσφατο;»
-
Πέντε συμβουλές που θα ενισχύσουν την έμφυτη νοημοσύνη του σκύλου σας
-
Πρεμιέρα σήμερα για το εορταστικό ωράριο των εμπορικών καταστημάτων
Διαφορετική είναι η φετινή Black Friday αφού αντί για ουρές στα φυσικά καταστήματα, οι καταναλωτές σχηματίζουν ουρές στα διαδικτυακά καταστήματα.
Ο κοροναϊός έχει μετατρέψει τη «Μαύρη Παρασκευή» σε «Μαύρη Εβδομάδα», καθώς σχεδόν όλα τα καταστήματα που συμμετέχουν στον θεσμό έχουν ήδη ξεκινήσει τις εκπτώσεις στα προϊόντα τους.
Το στοίχημα είναι στον χρόνο παράδοσης των προϊόντων, αφού οι μαζικές παραγγελίες θα καθυστερήσουν αρκετά την παράδοση στους αγοραστές.
Μάλιστα, μεταφορείς σημειώνουν ότι οι παραδόσεις μπορεί να φτάσουν και μέχρι το Πάσχα.
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των καταναλωτών συγκεντρώνουν οι ηλεκτρονικές συσκευές, τα καλλυντικά και τα ρούχα.
Ωστόσο, σύμφωνα με μελέτη του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών αγαθών, ο συνολικός τζίρος των επιχειρήσεων θα είναι φέτος μικρότερος από εκείνον πέρυσι, με τους επιχειρηματίες να αγωνιούν και τους καταναλωτές να ψάχνουν τις καλύτερες προσφορές πριν κλειδώσουν την παραγγελία τους.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις