Η PSA φέρεται να ζητά επιστροφή χρημάτων από την GM για την Opel λόγω CO2
Έτοιμος να καταφύγει σε νομικά μέσα φέρεται να είναι ο γαλλικός όμιλος, προκειμένου να διεκδικήσει μέρος των χρημάτων που κατέβαλε στην GM για την εξαγορά της Opel, κρίνοντας την τεχνολογία κινητήρων της γερμανικής φίρμας ως αντιαποδοτική και ως εκ τούτου, ασύμφορη εν όψει και των νέων ορίων που θα ισχύσουν από το 2020.
Ο γαλλικός όμιλος ο οποίος εξαγόρασε την Opel από την GM τον περασμένο Ιούλιο έναντι 1,3 δισεκατομμυρίων ευρώ, φέρεται να ζητά πίσω το ήμισυ αυτού του ποσού, επικαλούμενος την μη αποδοτικότητα των κινητήρων της Opel και της παρεπόμενης «αδυναμίας» τους να συμμορφωθούν με τις αυστηρότερες προδιαγραφές για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που θα ισχύσουν από το 2020.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, ο γαλλικός όμιλος φέρεται να έχει θέσει το ζήτημα στα στελέχη της GM αξιώνοντας 600-800 εκατομμύρια ευρώ ενώ αν δεν ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις του θα καταφύγει στην νομική οδό καθώς θεωρεί ότι παραπλανήθηκε σχετικά με την στρατηγική μείωσης των εκπομπών ρύπων της Opel.
Όπως ωστόσο αναφέρει το διεθνές πρακτορείο Reuters το οποίο και ανέδειξε το ζήτημα, επικαλούμενο πηγές από το εσωτερικό της PSA Peugeot-Citroen, επί του παρόντος δεν έχει κοινοποιήσει επίσημο αίτημα με τις απαιτήσεις της στην GM.
Σε κάθε περίπτωση αξίζει να σημειωθεί ότι νωρίτερα μέσα στο Νοέμβριο ωστόσο, η PSA Peugeot-Citroen ανακοίνωσε ότι θα επιταχύνει τη διαδικασία μετάβασης των μοντέλων της Opel σε δικές της πλατφόρμες και τεχνολογία προκειμένου να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που θέτουν τον πήχη στα 95 γρ./χλμ. από το 2020.
Υπενθυμίζεται ότι τα πρόστιμα για όσες εταιρείες δεν συμμορφωθούν στις παραπάνω προδιαγραφές προσδιορίζονται σε 95 ευρώ ανά πωληθέν αυτοκίνητο και για κάθε επιπλέον γραμμάριο εκπεμπόμενου διοξειδίου του άνθρακα.
Ενδεικτική της κατάστασης σε ό,τι αφορά την Opel και το ζήτημα των εκπομπών ρύπων είναι η πρόσφατη δήλωση του επικεφαλής του ομίλου PSA, Carlos Tavares o οποίος κατά την παρουσίαση του σχεδίου αναδιάρθρωσης της Opel στις 9 Νοεμβρίου είπε: «Συνειδητοποιήσαμε μερικές εβδομάδες μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας ότι η εταιρεία πήγαινε προς τον τοίχο σε ό,τι αφορά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Αν δε αποτύχεις να συμμορφωθείς με τους ευρωπαϊκούς κανόνες, το βάρος των προστίμων μπορεί να απειλήσει ακόμα και την ίδια την ύπαρξη της εταιρείας».
auto.in.gr
- Γιασέρ Αμπού Σαμπάμπ: Νεκρός ο ηγέτης ένοπλης συμμορίας που υποστήριζε το Ισραήλ στη Γάζα
- Εξωσωματική γονιμοποίηση: Λουίζ και Άλαστερ, τα πρώτα από τα 13 εκατ. παιδιά του σωλήνα στον κόσμο
- Επιτέλους, σοβαρευτείτε ή στην τελική «βουλώστε το»!
- Μένης Κουμανταρέας: Μάχη ανάμεσα στο Καλό και το Κακό
- Μαθητής συνελήφθη με μεγάλη χασίς στην Κρήτη
- Fox News: «Ο Ντόντσιτς ζήτησε από τους Λέικερς τον Αντετοκούνμπο»
- Σκύλος στο αεροπλάνο – Προετοιμάστε τον για να έχετε ένα ομαλό ταξίδι
- Κακοκαιρία Byron: «Πνίγηκε» στη λάσπη η Μονή Επανωσήφη – Δυνατοί άνεμοι σάρωσαν καταστήματα στον Άγιο Νικόλαο
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Παρασκευή 05.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-kammeran-gonzalez-keola-3137381-9559884-315x220.jpg)




























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442