Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Ξεκίνησε η υποβολή υποψηφιοτήτων για τα Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2015

Ξεκίνησε η υποβολή υποψηφιοτήτων για τα Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2015

Για 6η συνεχή χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) διοργανώνει τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, τον πλέον καταξιωμένο θεσμό στην ελληνική αγορά. Στόχος του θεσμού είναι να ενισχυθεί η διάχυση γνώσης μέσα στις εταιρείες και στην αγορά, να αναδειχθούν οι βέλτιστες πρακτικές, να συνδεθούν με την εκπαιδευτική διαδικασία των οργανισμών και την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης πελατών.

Για 6η συνεχή χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) διοργανώνει τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, τον πλέον καταξιωμένο θεσμό στην ελληνική αγορά. Στόχος του θεσμού είναι να ενισχυθεί η διάχυση γνώσης μέσα στις εταιρείες και στην αγορά, να αναδειχθούν οι βέλτιστες πρακτικές, να συνδεθούν με την εκπαιδευτική διαδικασία των οργανισμών και την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης πελατών.

Ο θεσμός είναι ανοιχτός και απευθύνεται σε όλες τις εταιρείες, μέλη -και μη- του ΕΙΕΠ ενώ τα αποτελέσματα των βραβείων προκύπτουν μέσα από μία διεθνώς αποδεκτή και αντικειμενική διαδικασία, με σύσταση διαφορετικών κριτικών επιτροπών ανά κατηγορία.

Για τη φετινή χρονιά το ΕΙΕΠ, λαμβάνοντας υπόψη τη σπουδαιότητα ύπαρξης του θεσμού, που προκύπτει από το γεγονός ότι η πελατοκεντρική προσέγγιση είναι πλέον το κατεξοχήν κριτήριο και προϋπόθεση για τη βιωσιμότητα και την ανταγωνιστικότητα μιας επιχείρησης, προχώρησε σε περαιτέρω εξέλιξη και αναβάθμιση του θεσμού.

Οι αλλαγές, προς διευκόλυνση των συμμετεχόντων, ξεκινούν από τον τρόπο υποβολής υποψηφιότητας η οποία πραγματοποιείται πλέον μέσω ασφαλούς ηλεκτρονικής πλατφόρμας με τη συμπλήρωση ενιαίας μορφής ερωτηματολόγιου.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν την υποψηφιότητά τους στο www.csawards.gr μέχρι τις 13 Νοεμβρίου 2015, οπότε είναι και η καταληκτική ημερομηνία δήλωσης των συμμετοχών. Η κάθε εταιρεία έχει δικαίωμα μιας συμμετοχής σε όσες κατηγορίες βραβείων επιθυμεί να συμμετέχει με εξαίρεση την κατηγορία Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς που μπορεί να δηλώσει είτε στη Μεγάλη Ομάδα είτε στη Μικρή Ομάδα.

Οι αλλαγές συνεχίζονται και στις κατηγορίες βράβευσης οι οποίες είναι πλέον 13, με 3 φιναλίστ ανά κατηγορία. Στην τελική φάση, οι 3 φιναλίστ ανά κατηγορία, θα κληθούν να παρουσιάσουν την υποψηφιότητά τους στην κριτική επιτροπή, η οποία θα αναδείξει το νικητή σε κάθε κατηγορία. Βραβείο θα λάβει ο πρώτος που θα διακριθεί μεταξύ των εταιρειών αλλά και μεταξύ των διακεκριμένων επαγγελματιών από διάφορους κλάδους της αγοράς για τις πρακτικές τους στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών ενώ παράλληλα, θα απονεμηθεί ξεχωριστός έπαινος στους φιναλίστ ανά κατηγορία βράβευσης.

Οι κατηγορίες των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2015 είναι:

Κατηγορίες

Ομάδα Βραβείων

1

Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη

(Customer Service Training) (Μικρός Οργανισμός)

I. Ειδικά Βραβεία

2

Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη

(Customer Service Training) (Μεγάλος Οργανισμός)

3

Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη

(Customer Experience Innovation) (Οργανισμός)

4

Αντιμετώπιση Έκτακτων Καταστάσεων

(Exceptions & Service Recovery) (Οργανισμός)

5

Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη
(OmniChannel Customer Service) (Μικρός Οργανισμός)

6

Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη
(OmniChannel Customer Service) (Μεγάλος Οργανισμός)

7

Επαγγελματίας της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών

ΙΙ. Βραβείο Επαγγελματία της Χρονιάς

8

Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών

(Μικρός Οργανισμός)

IΙΙ. Βραβείο Ομάδας της Χρονιάς

9

Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών

(Μεγάλος Οργανισμός)

10

Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών

(Μικρός Οργανισμός)

IV. Βραβείο Οργανισμού της Χρονιάς

11

Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός)

12

Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μικρής Ομάδας (έως 40 άτομα)

IV. Βραβείο Κέντρου της Χρονιάς

13

Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μεγάλης Ομάδας (πάνω από 40 άτομα)

Η Τελετή Απονομής των βραβείων, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 17 Δεκεμβρίου 2015, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Λίγα λόγια για το ΕΙΕΠ

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι έναςμη κερδοσκοπικόςοργανισμόςο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξηπολυεθνικών, μεγάλων Ελληνικώνεταιρειών και επιστημονικώνφορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα. Σήμερα, 92 εταιρείες είναι μέλη του Ινστιτούτου.

Κοινή πεποίθηση των ιδρυτικών μελών του Ινστιτούτουήταν η αναγνώριση της ανάγκης να αναβαθμιστεί και να υποστηριχθείορόλος όσων, άμεσα ή έμμεσα, έρχονται σε επαφή με τον πελάτη. Είναι απαραίτητο ολόκληρη ηεπιχειρηματικήκοινότητααλλά και οι κρατικοί φορείς στην Ελλάδα να δώσουμε μεγαλύτερη έμφασηστα θέματα που αφορούν στησχέση με τον πελάτη.

Κρίσιμο ακόμη είναι να προωθήσουμε έναεπιχειρηματικό πλαίσιο που θα υποστηρίζει τις ατομικές δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατώνκαιθα αναγνωρίζει όσους τις εφαρμόζουν με επιτυχία. Το ΕΙΕΠ μέσω των μελών του, ο αριθμός των οποίων αυξάνεται ταχύτατα, απευθύνεται στον «εξυπηρετούμενο» πελάτη, πολίτη, άνθρωπο, με στόχο τη συνεχήβελτίωση της εξυπηρέτησής του.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο