Ανοίγει ο σταθμός του προαστιακού στον Ταύρο
Σε λειτουργία τίθεται από τον ΟΣΕ ένας σταθμός-«φάντασμα» του σιδηροδρομικού άξονα της Αθήνας, αυτός του Ταύρου και εγκαινιάζεται την Τετάρτη από τον υπουργό Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη. Ο νέος σταθμός θα προσθέσει μία ακόμη στάση μεταξύ Ρουφ και Ρέντη σε όλα τα δρομολόγια του προαστιακού, που εκτελούνται από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ από και προς Πειραιά.
Σε λειτουργία τίθεται από τον ΟΣΕ ένας σταθμός-«φάντασμα» του σιδηροδρομικού άξονα της Αθήνας, αυτός του Ταύρου και εγκαινιάζεται την Τετάρτη από τον υπουργό Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Ο νέος σταθμός θα προσθέσει μία ακόμη στάση μεταξύ Ρουφ και Ρέντη σε όλα τα δρομολόγια του προαστιακού, που εκτελούνται από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ από και προς Πειραιά.
Ο νέος σταθμός του Ταύρου βρίσκεται επί της οδού Κωνσταντινουπόλεως 2-4 και Κορυτσάς. Το υπουργείο Υποδομών εκτιμά ότι «θα εξυπηρετήσει μεγάλο αριθμό επιβατών, δεδομένου ότι βρίσκεται σε πυκνοκατοικημένη περιοχή».
Πρόκειται για σταθμό που βρισκόταν στο φυσικό αντικείμενο της σύμβασης 994/2005 του ΟΣΕ, ένα ολυμπιακό έργο, το οποίο αντιμετώπισε αναρίθμητα τεχνικά και νομικά προβλήματα και τερματίστηκε τον Φεβρουάριο του 2011.
Ο σταθμός του Ταύρου δεν προβλεπόταν στην αρχική μελέτη του έργου «Ανακαίνιση σιδηροδρομικής γραμμής και κατασκευή ηλεκτροκίνησης – σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης στο τμήμα Πειραιάς – Αθήνας – Τρεις Γέφυρες», όπως ονομαζόταν η σύμβαση 994/2005.
Αντίθετα, η αρχική μελέτη προέβλεπε σταθμό στον Κεραμεικό, η όποια όμως απορρίφθηκε στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) έπειτα από προσφυγές κατοίκων. Έτσι, το πρώην υπουργείο Μεταφορών, σε συνεννόηση με τον τοπικό δήμο, ζήτησε τη δημιουργία νέας στάσης στον Ταύρο και τροποποίηση του αντικειμένου της σύμβασης.
Η κατασκευή του σταθμού «Ταύρος» ολοκληρώθηκε το καλοκαίρι του 2009, όμως δεν υπήρχαν χρήματα για ανελκυστήρες. Έτσι οι δύο αποβάθρες συνδέονται με γέφυρα.
Σύμφωνα με τη νεότερη περιβαλλοντική μελέτη του έργου, στο τμήμα Ρουφ – Σταθμός Αθηνών προβλέπεται υπογειοποίηση τριπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου, η οποία, ωστόσο, για να γίνει, χρειάζεται αντικατάσταση του μεγάλου παντορροϊκού αγωγού που διασχίζει την Κωνσταντινουπόλεως.
Στο τμήμα Σταθμός Αθηνών – Τρεις Γέφυρες προβλέπεται υπογειοποίηση τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Πούτιν: Θερμή υποδοχή του Ρώσου προέδρου στην Ινδία – Στο επίκεντρο το πετρέλαιο, υπό την πίεση των ΗΠΑ
- Το Παγκόσμιο Κύπελλο… ξεκινάει: Το βράδυ της Παρασκευής η κλήρωση του Μουντιάλ 2026
- Κακοκαιρία Byron: Υπερχείλισε ποταμός – Κινδύνευσαν τουρίστες και κάτοικοι στη Φοινικούντα
- Αγρότες: Χιλιάδες τρακτέρ στους δρόμους, «η πιο μεγάλη κινητοποίηση από το 2016» – Στα σκοινιά η κυβέρνηση
- 18 χρόνια και 1.297 αγώνες: Ο ΛεΜπρόν για πρώτη φορά μονοψήφιος από το 2007!
- Η Pantone κάνει μια εκπληκτική επιλογή για το χρώμα (μη χρώμα) της χρονιάς 2026 -«Η ιστορία από την αρχή»
- Σφυροκοπάει η κακοκαιρία Byron – Πού καταγράφονται τα μεγαλύτερα ύψη βροχής
- Συνέχεια στο νικηφόρο σερί θέλει να δώσει ο Παναθηναϊκός
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Παρασκευή 05.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-kammeran-gonzalez-keola-3137381-9559884-315x220.jpg)



























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442