Ελληνοαμερικανική Ένωση: Πώς σχεδιάζω ένα digital media plan με το κατάλληλο ψηφιακό περιεχόμενο
Στα σεμινάρια για το Digital Native Marketing που διεξάγει η Ελληνοαμερικανική Ένωση θα φτιάξετε το δικό σας digital media plan, επιλέγοντας με τη βοήθεια των ειδικών σε ποια μέσα, πώς και πόσα χρήματα θα επενδύσετε για να μεγιστοποιήσετε την απόδοση του marketing plan σας.
Η πληθώρα των μοντέλων, των εργαλείων, των applications αλλά και των ψηφιακών μέσων με τα οποία μια επιχείρηση μπορεί να προβληθεί στο διαδίκτυο, επιβάλουν στον σύγχρονο marketeer να γνωρίζει πώς να σχεδιάζει και να κοστολογεί ένα digital media plan χωρίς να καταφεύγει σε ακριβές και αμφιβόλου αποτελέσματος καμπάνιες.
Στα σεμινάρια για το Digital Native Marketing που διεξάγει η Ελληνοαμερικανική Ένωση θα φτιάξετε το δικό σας digital media plan, επιλέγοντας με τη βοήθεια των ειδικών σε ποια μέσα, πώς και πόσα χρήματα θα επενδύσετε για να μεγιστοποιήσετε την απόδοση του marketing plan σας. Επιπλέον θα μελετήσετε τις δυνατότητες του ψηφιακού περιεχομένου και θα πειραματισθείτε με αντίστοιχες εφαρμογές που θα αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνείτε με τον πελάτη.
Τα σεμινάρια για την διαφημιστική προβολή και το περιεχομένο στα ψηφιακά μέσα είναι τα ακόλουθα:
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.