Koenigsegg
Το supercar One:1 με την απόλυτη αναλογία κιλών/ίππο αποκαλύπτει την πληθωρική του προσωπικότητα σε ελβετικό έδαφος ως το πρώτο megacar. Όπως υποδηλώνει και το όνομά του, οι προδιαγραφές του One:1 στοιχειοθετούν ένα αυτοκίνητο με απόλυτη συμμετρία κιλών/ίππο και το οποίο διεκδικεί με αξιώσεις τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου στον κόσμο αλλά και του πρώτου megacar. […]
Το supercar One:1 με την απόλυτη αναλογία κιλών/ίππο αποκαλύπτει την πληθωρική του προσωπικότητα σε ελβετικό έδαφος ως το πρώτο megacar.
Όπως υποδηλώνει και το όνομά του, οι προδιαγραφές του One:1 στοιχειοθετούν ένα αυτοκίνητο με απόλυτη συμμετρία κιλών/ίππο και το οποίο διεκδικεί με αξιώσεις τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου στον κόσμο αλλά και του πρώτου megacar.
Σε αυτό θα το βοηθήσει ο V8 κινητήρας των 5,0 λίτρων από αλουμίνιο με τον οποίο εξοπλίζεται και αποδίδει το ιλιγγιώδες μέγεθος ισχύος των 1.341 ίππων, οι οποίοι αντιστοιχούν σε ενέργεια ενός megawatt.
Εξίσου εντυπωσιακή είναι και η απόδοση ροπής η οποία ανέρχεται σε 1.371 Nm, ενώ όπως θα υπέθετε εύκολα κανείς για το βάρος του, περιορίζεται σε 1.341 κιλά όσοι και οι ίπποι του με κατανομή 44% μπροστά και 56% πίσω.
Το σύνολο συμπληρώνει ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων το οποίο συνδυάζεται με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό, δίνοντας τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-400 χλμ.ώρα σε μόλις 20 δευτερόλεπτα.
Ταυτόχρονα, το σύστημα πέδησης το οποίο προέρχεται από το Agera R και αποτελείται από κεραμικά αεριζόμενα δισκόφρενα με διάμετρο 397 mm και εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά, και αντίστοιχα δισκόφρενα με διάμετρο 380 mm και τετραπίστονες δαγκάνες πίσω, δίνει τη δυνατότητα στο One:1 να φρενάρει από τα 400 χλμ./ώρα σε δέκα δευτερόλεπτα.
Αυτό σημαίνει επίσης ότι για να σταματήσει από ταχύτητα 100 χλμ. χρειάζεται μια απόσταση 28 μέτρων. Η Koenigsegg έχει επίσης αναβαθμίσει την triplex ανάρτησή της, με ενεργά αμορτισέρ και ανθρακονημάτινα ελατήρια.
Από ανθρακονήματα αποτελούνται και οι τροχοί του διάστασης 19 ή 20 ιντσών με ελαστικά Michelin Cup τα οποία έχουν διαβαθμιστεί για ταχύτητες έως και 440 χλμ./ώρα.
Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι μια σειρά κινούμενων αεροδυναμικών βοηθημάτων όπως η ενεργή αεροτομή στο πίσω τμήμα αλλά και ο κινούμενος αεροδυναμικός διαχύτης μπροστά διασφαλίζουν την απαραίτητη κάθετη δύναμη προκειμένου το Koenigsegg One:1 θα παραμείνει καρφωμένο στο έδαφος ακόμα και σε ταχύτητες 440 χλμ./ώρα.
auto.in.gr
- Έρευνα στην Τουρκία για τα στημένα παιχνίδια – Συνελήφθησαν παίκτες των Φενέρμπαχτσε και Γαλατασαράι
- Ευλογιά προβάτων: Τα ποσά και οι δικαιούχοι των αγροτικών αποζημιώσεων για το χαμένο εισόδημα
- «Οι εθελοντές είναι συχνά οι πρώτοι που δρουν σε στιγμές κρίσεων»
- H Κυπριακή Ομοσπονδία καλεί τον Ολυμπιακό να παίξει στη Λεμεσσό αντί για το ΣΕΦ
- Θρήνος στην κηδεία του 24χρονου που σκοτώθηκε στο τροχαίο στη Λούτσα
- «Φως στο Τούνελ»: Αποκαλυπτικά στοιχεία για δύο σκοτεινές υποθέσεις
- «Φαίνεται τόσο υπέροχος» – Ο Τζακ Νίκολσον σε σπάνια φωτογραφία με τα παιδιά του (και σε τρελή φόρμα)
- Τι είπε ο Σπανούλης για τη μεγάλη νίκη επί της Παρί και τη μεταγραφή του Τζόσεφ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Παρασκευή 05.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-kammeran-gonzalez-keola-3137381-9559884-315x220.jpg)



























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442