Η Formula 1 βρίσκεται σε δύσκολη κατάσταση και χρειάζεται επειγόντως λύση στο πρόβλημα των ελαστικών της Pirelli. Αυτό υποστήριξε ο επικεφαλής της McLaren, Martin Whitmarsh, o οποίος υπογράμμισε ότι οι όποιες αλλαγές πρέπει να γίνουν είναι πιο απαραίτητες από ποτέ.
Για τον Βρετανό, η πλέον ασφαλής λύση είναι η επιστροφή στα ελαστικά της περασμένης σεζόν. «Το 2013 δεν είχαμε τέτοια προβλήματα. Ως εκ τούτου, αν πρόκειται για μια γνωστή και αξιόπιστη προδιαγραφή ελαστικών, είναι το πιο εύκολο πράγμα που πρέπει να γίνει», δήλωσε ο M. Whitmarsh, που είδε τον πιλότο του, Sergio Perez να είναι ένας εκ των τεσσάρων που αντιμετώπισαν πρόβλημα στο Silverstone.
Πιο καυστικός ήταν ο τεχνικός διευθυντής της Red Bull, Adrian Newey, κάνοντας λόγο για «κοντόφθαλμη κρίση όσων αποφάσισαν να μπλοκάρουν τις αλλαγές που ετοίμαζε πρόσφατα η Pirelli».
«Ήταν ξεκάθαρο ότι είχαμε πρόβλημα με αρκετά κλαταρισμένα ελαστικά φέτος. Η Pirelli είχε έτοιμη τη λύση με διαφορετική δομή ελαστικών που θα μας έδινε στο Μοντρεαλ. Όμως, δυο-τρεις ομάδες, αρνήθηκαν φοβούμενες ότι το νέο ελαστικό θα ταίριαζε καλύτερα στα μονοθέσια κάποιων άλλων κατασκευαστών», δήλωσε ο A. Newey.
Σημειωτέον ότι σε pit-stop που έκανε ο Sebastian Vettel, εντοπίστηκε πρόβλημα και στο δικό του πίσω αριστερό ελαστικό, καθώς βρέθηκε ότι ήταν στα πρόθυρα καταστροφής. «Αυτό είναι το αποτέλεσμα της κοντόφθαλμης κρίσης, καθώς καταλήξαμε στη Formula 1 να έχουμε πρόβλημα απόδοσης και ασφάλειας», κατέληξε ο A. Newey.
Πιο δεκτικός σε άμεσες αλλαγές φάνηκε και ο επικεφαλής της Lotus, Eric Boulier. «Το να επιστρέψουμε στον περσινό σκελετό από Kevlar θα ήταν μια λύση», δήλωσε ο Γάλλος. «Δεν γνωρίζω αν έχουν στοκ ελαστικών από πέρυσι, ή πόσο γρήγορα μπορούν να τα κατασκευάσουν», πρόσθεσε ο E. Boulier.
Κατηγορηματικός ήταν και ο αναπληρωτής επικεφαλής της Force India, Bob Fernley. «Είναι μια τελείως διαφορετική κατάσταση σε σχέση με πριν. Όταν προκύπτουν ζητήματα ασφάλειας δεν θα ρισκάρουμε τη σωματική ακεραιότητα των πιλότων για ένα τεχνικό θέμα», ήταν η δήλωσή του.
Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και η θέση του επικεφαλής της Ferrari, Stefano Domenicali, λέγοντας ότι «… για εμένα είναι σημαντικό να πάμε μπροστά και να λύσουμε το πρόβλημα, το οποίο αφορά όλους μας».