Δύο σημαντικές διακρίσεις κατέκτησε η εταιρεία Μαρινόπουλος Α.Ε. στα φετινά Retail Business Awards ως αναγνώριση -όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση- της συνεισφοράς της αλλά και της προσήλωσή της στην καινοτομία και την ποιότητα. Ειδικότερα, χθες Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου στην Μαρινόπουλος Α.Ε. απονεμήθηκε το βραβείο CSR – Retail Strategy για τη συνεισφορά της στην πολιτεία και […]
Δύο σημαντικές διακρίσεις κατέκτησε η εταιρεία Μαρινόπουλος Α.Ε. στα φετινά Retail Business Awards ως αναγνώριση -όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση- της συνεισφοράς της αλλά και της προσήλωσή της στην καινοτομία και την ποιότητα.
Ειδικότερα, χθες Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου στην Μαρινόπουλος Α.Ε. απονεμήθηκε το βραβείο CSR – Retail Strategy για τη συνεισφορά της στην πολιτεία και τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη μέσω των Κοινωνικών Παντοπωλείων της εταιρείας σε Αθήνα, Πειραιά και Θεσσαλονίκη. Η Μαρινόπουλος Α.Ε. λειτούργησε το πρώτο Κοινωνικό Παντοπωλείο το 2007 στο Δήμο Αθηναίων, αποδεικνύοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της να δραστηριοποιείται υπεύθυνα στην ελληνική κοινωνία.
Η δεύτερη βράβευση της εταιρείας αφορά στο Υπερμάρκετ Carrefour Αλίμου στην κατηγορία Retail Store/SuperMarket 2012. Το κατάστημα του Αλίμου, το πρώτο υπερμάρκετ που λειτούργησε στην Ελλάδα το 1992, ανανεώθηκε πλήρως τον Ιούλιο του 2012. Με νέο συνολικό χώρο πώλησης 7.700 τ.μ., 36 ταμεία και 951 θέσεις στάθμευσης, το Carrefour Αλίμου, σημειώνει ρεκόρ επισκεψιμότητας και προσφέρει στους καταναλωτές υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και προϊόντα πάντα σε ανταγωνιστικές τιμές.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Μαρινόπουλος Α.Ε. κ. Jerome Loubere δήλωσε σχετικά, «Σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό περιβάλλον, η εταιρεία μας βραβεύεται διπλά. Οι δύο αυτές διακρίσεις αποκτούν ιδιαίτερη σημασία στις μέρες μας και μας δίνουν τη δύναμη να συνεχίσουμε ακόμα με μεγαλύτερο πάθος και όρεξη την υπεύθυνη δράση μας. Στόχος μας είναι να ανεβάσουμε τον πήχη ακόμα πιο ψηλά, να φέρουμε ακόμα πιο κοντά μας τον Έλληνα καταναλωτή και να διευκολύνουμε την καθημερινότητά του όπως ήδη κάνουμε εδώ και 50 χρόνια».