Το κορυφαίο πολυμορφικό της Peugeot ανανεώνεται στα σημεία προσαρμόζοντας το αισθητικό και το τεχνολογικό του αποτύπωμα στα μέτρα της εποχής επενδύοντας στις γνωστές αρετές του που του εξασφάλισαν την παρουσία του στην αγορά από το 2001.
Από αισθητικής πλευράς, το 807 ενσωματώνει στο μπροστινό του τμήμα το νέο έμβλημα της φίρμας, στοιχείο που διαφοροποιεί, παράλληλα και τη σχεδίαση της γρίλιας. Ανασχεδιασμένη είναι και η θύρα του πορτ μπαγκάζ προσφέροντας εκτός από τη νέα και πιο σύγχρονη αισθητική και περισσότερη πρακτικότητα.
Παράλληλα με τις εξωτερικές αλλαγές το 807 διαθέτει αναβαθμισμένο εσωτερικό τόσο σε επίπεδο αισθητικής όσο και από πλευράς υλικών. Χαρακτηριστική της αναβάθμισης των υλικών είναι η νέα εξοπλιστική έκδοση Mistral όπου το κυρίαρχο υλικό στις επενδύσεις των θυρών και του ταμπλό είναι το δέρμα Alcantara.
Όσον αφορά τους κινητήρες το 807 ενσωματώνει τα τελευταίας γενιάς μηχανικά σύνολα της Peugeot και θα είναι διαθέσιμο σε τρεις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις οι οποίες εφοδιάζονται με κινητήρα HDi 2,0 λίτρων με δύο συνδυασμούς κιβωτίων και ισάριθμες εκδοχές ισχύος.
Αναλυτικότερα, στη βασική έκδοση ο δίλιτρος κινητήρας αποδίδει 136 ίππους και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, εκλύοντας στην ατμόσφαιρα 155 γρ./χλμ. CO2.
Αμετάβλητες στα 155 γρ./χλμ. παραμένουν οι εκπομπές και στην ισχυρότερη εκδοχή του κινητήρα με απόδοση 163 ίππους, σε συνδυασμό, με το ίδιο χειροκίνητο κιβώτιο. Στην περίπτωση της επιλογής του αυτόματου κιβωτίου των έξι σχέσεων οι εκπομπές CO2 του κινητήρα αυξάνονται σε 189 γρ./χλμ.