Οι διακριθέντες στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών
Πραγματοποιήθηκε προ ημερών η τρίτη τελετή απονομής των «Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών» από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και του ΣΕΒ σύνδεσμος επιχειρήσεων και βιομηχανιών. Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών για τρίτη συνεχή χρονιά στην Ελλάδα βράβευσε και φέτος σημαντικές εταιρείες και διακεκριμένους επαγγελματίες […]
Πραγματοποιήθηκε προ ημερών η τρίτη τελετή απονομής των «Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών» από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και του ΣΕΒ σύνδεσμος επιχειρήσεων και βιομηχανιών.
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών για τρίτη συνεχή χρονιά στην Ελλάδα βράβευσε και φέτος σημαντικές εταιρείες και διακεκριμένους επαγγελματίες από διαφόρους κλάδους στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών.
Οι κατηγορίες που βραβεύθηκαν είναι οι εξής:
1. Βραβείο OTE-COSMOTE: Μάνατζερ της Χρονιάς στην Εξυπηρέτηση Πελατών Μικρής Εταιρείας
· Goody’s: Γιάννης Καραπάνος
2. Μάνατζερ της Χρονιάς στην Εξυπηρέτηση Πελατών Μεγάλης Εταιρείας
· Vodafone: Νίκος Αποστολόπουλος
3. Βραβείο HOL: Καινοτομία στην Εξυπηρέτηση Πελατών
· Vodafone
4. Βραβείο VODAFONE: Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών Μικρής Εταιρείας
· PRC GROUP / ΔΕΛΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ Α.Ε.
5. Ομάδα της Χρονιάς: Διαχείριση Παραπόνων
· Vodafone
6. Βραβείο OTE-COSMOTE: Ομάδα της Χρονιάς: Εκπαίδευση στην Εξυπηρέτηση Πελατών
· HOL
7. Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Back Office
· Cosmote
8. Βραβείο Geniki Bank: Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Front Line
· Epsilon net
9. Βραβείο Goody’s: Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μεγάλης Εταιρείας
· Vodafone
10. Βραβείο Infoassist: Επαγγελματίας της Χρονιάς: Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών