Με την αισθητική του Tiger 800, νέο τρικύλινδρο κινητήρα 1.200 κ.εκ., γκάζι ride-by-wire, cruise control, traction control και ABS, η νέα adventure μοτοσικλέτα της Triumph -που θα παρουσιαστεί στην 69η έκθεση EICMA του Μιλάνου- ανελίσσεται σε κορυφαίες θέσεις στα μεγάλα on-off.
Η Triumph αναβαθμίζει τη θέση της στην κατηγορία των μεγάλων on-off, όπου επενδύουν πλέον βαρέως με κορυφαίες κατασκευές τα ανώτερα εργοστάσια του πλανήτη, με το προηγμένο Tiger Explorer 1200 που πρόκειται να παρουσιάσει στην έκθεση EICMA 2011 του Μιλάνου.
Η μεγάλη adventure ακολουθεί την «οικογενειακή» αισθητική που αποκαλύφθηκε με το Tiger 800 και -προς το παρόν, τουλάχιστον, αν δεν υπάρξει και χωμάτινη παραλλαγή- κλίνει λίγο προς τον ασφάλτινο προσανατολισμό, καθώς ο μπροστινός τροχός είναι 19 ιντσών και οι ζάντες χυτές αλουμινίου.
Η τεχνολογία του Tiger Explorer 1200 βρίσκεται στην αιχμή της κατηγορίας, καθώς διαθέτει στον βασικό του εξοπλισμό γκάζι ride-by-wire, cruise control, traction control και ABS (που μπορεί να απενεργοποιηθεί στο χώμα). Την κινεί ένας καινούριος τρικύλινδρος κινητήρας 1.200 κ.εκ.
Όπως συνέβη με τη νέα Yamaha Super Tenere, αλλά και με το Honda Crosstourer 1200 που θα παρουσιαστεί στην ίδια έκθεση, έτσι και στο Tiger Explorer 1200 η μετάδοση γίνεται με άξονα – ακολουθώντας το πρότυπο της BMW R1200 GS.
Προς το παρόν η Triumph δεν έχει δώσει πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά για το Tiger Explorer 1200. Πάντως, το πλαίσιό της είναι χαλύβδινο, σωληνωτό δύο δοκών και στην πίσω ανάρτηση χρησιμοποιείται μονόμπρατσο ψαλίδι.