Τις φήμες που ήθελαν το ανανεωμένο Fiat Qubo να εγκαταλείπει τη δοκιμασμένη λύση των πίσω συρόμενων θυρών για χάρη των “suicide doors” (πόρτες που ανοίγουν με αντίθετη φορά) διαψεύδουν οι πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες του αυτοκινήτου.
Από την άλλη βέβαια οι σχεδιαστικές αλλαγές στο μπροστινό τμήμα και συγκεκριμένα η κατάργηση του προτεταμένου ρύγχους αναμένεται να περιορίσει ακόμη περισσότερο το συνολικό μήκος του αμαξώματος και συνεπώς να ενισχύσει το αστικό προφίλ του αυτοκινήτου.
Χωρίς ουσιαστικές αλλαγές θα διατηρηθούν τα μηχανικά μέρη και ιδιαίτερα οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.
Στην πρώτη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με το ατμοσφαιρικό μοτέρ των 1,4 λίτρων με απόδοση 73 ίππων (70 ίππων στην έκδοση με φυσικό αέριο) και στην δεύτερη με τον Multijet κινητήρα δεύτερης γενιάς, ο οποίος από 1,3 λίτρα αποδίδει 75 ή 95 ίππους, ανάλογα με την έκδοση.