Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
MotoGP 2011, Δοκιμές Κατάρ, 2η μέρα: Η Honda χωρίς αντίπαλο!

MotoGP 2011, Δοκιμές Κατάρ, 2η μέρα: Η Honda χωρίς αντίπαλο!

Οι Casey Stoner και Dani Pedrosa με τις εργοστασιακές Honda RC212V κυριάρχησαν απόλυτα την τελευταία ημέρα των χειμερινών δοκιμών του MotoGP, με διαφορά μεγαλύτερη του μισού δευτερολέπτου από όλους! Valentino Rossi: "Οι δύο Honda, αυτή τη στιγμή, είναι από άλλο πλανήτη".

O Casey Stoner ήταν 64 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον Dani Pedrosa και οι δύο τους πάνω από μισό δευτερόλεπτο ταχύτεροι από οποιονδήποτε άλλον κατά τη δεύτερη –και τελευταία για φέτος- ημέρα των χειμερινών δοκιμών του MotoGP στο Κατάρ, δείχνοντας ότι η Honda προς το παρόν δεν έχει αντίπαλο.

Η Honda RC212V ήταν ανίκητη στις φετινές χειμερινές δοκιμές, σημειώνοντας τον πρώτο χρόνο και στις οκτώ ημέρες. Όμως ο Casey Stoner λέει ότι το HRC δεν μπορεί να εφησυχάσει: «Είμαστε χαρούμενοι με όσα πετύχαμε εδώ και μπορούμε να έχουμε αισιοδοξία για τον αγώνα, όμως όλοι θα βελτιώνουν τις ρυθμίσεις τους και δεν μπορούμε να χαλαρώσουμε».

Ο Dani Pedrosa συμπλήρωσε: «Οι δοκιμές εδώ πήγαν καλά και οδεύουμε προς τον πρώτο αγώνα με ανταγωνιστική μοτοσικλέτα, αλλά πρέπει να δουλέψουμε σκληρά γιατί κανείς δεν θα μας χαρίσει τίποτα».

Πάντως, σημειώστε ότι μόνο ο Andrea Dovizioso με την τρίτη εργοστασιακή RC212V και ο Jorge Lorenzo με τη Yamaha M1 συμπλήρωσαν προσομοίωση αγώνα την τελευταία ημέρα δοκιμών. Ίσως η μεγάλη διαφορά τους από την κορυφή να μειωθεί με ίδια λάστιχα και ρυθμίσεις.

Ο Jorge Lorenzo δεν είναι τόσο αισιόδοξος: «Η γιαγιά μου θα ήταν ταχύτερη, αν η μοτοσικλέτα είχε καλύτερο στήσιμο. Δεν ήταν η καλύτερη μέρα της καριέρας μου. Όταν οδηγώ άσχημα το παραδέχω, αλλά τώρα η οδήγησή μου ήταν εντάξει. Το πρόβλημα είναι στο στήσιμο, καθώς φθείρουμε πάρα πολύ το πίσω λάστιχο.

Η μοτοσικλέτα είναι πολύ βαριά στην αλλαγή κατεύθυνσης, δεν αισθάνομαι άνετα στα φρένα και η πρόσφυση είναι χάλια. Με το στήσιμο της Sepang προοδεύσαμε, αλλά αν το χρησιμοποιήσουμε εδώ η μοτοσικλέτα θα είναι χειρότερη από πέρσι. Θα δοκιμάσουμε το περσινό στήσιμο να δούμε αν δουλεύει.

Δεν αισθάνομαι καθόλου έτοιμος να διεκδικήσω τη νίκη. Θα είναι δύσκολο να ανέβουμε στο βάθρο, αλλά θα προσπαθήσουμε. Είμαστε μακριά και δεν έχουμε καλή αίσθηση. Κάναμε προσομοίωση αγώνα με το μαλακό πίσω ελαστικό και από το μέσον του αγώνα ήμουν όλο και πιο αργός».

Αντίστοιχα, ο Valentino Rossi –που είχε μια ακόμη πτώση, χωρίς σοβαρές συνέπειες- παραδέχθηκε ότι δεν είναι ακόμα αρκετά γρήγορος με τη Ducati GP11: «Ήταν μικρή πτώση, ακούμπησα τη λευκή γραμμή. Μόλις γύρισα στην πίστα έκανα τον καλύτερο χρόνο μου και δεν ήταν τόσο άσχημα.

Όμως από εκείνη τη στιγμή έχασα όλες τις συνάμεις μου και ο ώμος (σ.σ.: στον οποίο είχε εγχειρηστεί τον Νοέμβριο του 2010) μου προκάλεσε πολλά προβλήματα. Όταν οι άλλοι δούλεψαν με τη μαλακή γόμα εγώ δεν είχα δυνάμεις – φρενάρω νωρίτερα, και δεν έχω αρκετή δύναμη να σταματήσω τη μοτοσικλέτα.

Για αυτό το λόγο είμαστε αρκετά μακριά κιαι δυστυχώς το πρόβλημα γίνεται μεγαλύτερο γιατί πρέπει να δουλέψουμε στη μοτοσικλέτα για να βελτιώσουμε το στήσιμο. Το αποτέλεσμα δεν είναι όσο άσχημο φαίνεται. Για να καταλάβετε τη δυναμική της μοτοσικλέτας πρέπει να δείτε τον χρόνο του Randy [de Puniet].

Για μένα, οι δύο Honda αυτή τη στιγμή είναι από άλλο πλανήτη. Είναι ταχύτερες από τις μοτοσικλέτες όλων μας. Από εκεί και πίσω δεν γνωρίζω ακριβώς – ελπίζω να βρίσκομαι στη δεύτερη ομάδα αναβατών».

Πλην του Valentino Rossi, πολλοί αναβάτες ακόμη είχαν πτώση την τελευταία ημέρα των δοκιμών, διότι ο ισχυρός άνεμος της ημέρας γέμισε την πίστα με άμο για τις νυχτερινές δοκιμές. Συγκεκριμένα, πτώση είχαν οι Nicky Hayden (Ducati), Hector Barbera (Aspar Ducati), Loris Capirossi (Pramac Ducati), Karel Abraham (Cardion Ducati), Alvaro Bautista (Suzuki), Toni Elias (LCR Honda) και Cal Crutchlow (Tech3 Yamaha).

Μόνο ο τελευταίος υπέστη τραυματισμό, στο μικρό δάχτυλο του αριστερού του χεριού, το οποίο είχε παγιδευτεί κάτω από το τιμόνι. Μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο της πίστας και διαπιστώθηκε ότι δεν έχει σπάσει το οστό, αλλά θα ξεκινήσει τον πρώτο του αγώνα στο MotoGP, την Κυριακή (20/03), αρκετά άβολα.

MOTOGP 2011 – ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
ΚΑΤΑΡ – ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ
1. Casey Stoner Honda 1m55.681s 46
2. Dani Pedrosa Honda 1m55.745s + 0.064s 39
3. Ben Spies Yamaha 1m56.294s + 0.613s 45
4. Marco Simoncelli Gresini Honda 1m56.433s + 0.752s 70
5. Andrea Dovizioso Honda 1m56.439s + 0.758s 58
6. Randy de Puniet Pramac Ducati 1m56.445s + 0.764s 67
7. Jorge Lorenzo Yamaha 1m56.707s + 1.026s 48
8. Colin Edwards Tech 3 Yamaha 1m56.716s + 1.035s 57
9. Nicky Hayden Ducati 1m56.726s + 1.045s 68
10. Hiroshi Aoyama Gresini Honda 1m56.740s + 1.059s 73
11. Hector Barbera Aspar Ducati 1m56.798s + 1.117s 62
12. Alvaro Bautista Suzuki 1m56.931s + 1.250s 63
13. Valentino Rossi Ducati 1m56.988s + 1.307s 50
14. Loris Capirossi Pramac Ducati 1m57.345s + 1.664s 62
15. Cal Crutchlow Tech 3 Yamaha 1m57.730s + 2.049s 28
16. Karel Abraham Cardion Ducati 1m57.846s + 2.165s 49
17. Toni Elias LCR Honda 1m58.536s + 2.855s 57

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο