Κυριακή 07 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Εγκρίθηκε το αναθεωρημένο επενδυτικό αναπτυξιακό πρόγραμμα του ΟΛΠ μέχρι το 2015

Εγκρίθηκε το αναθεωρημένο επενδυτικό αναπτυξιακό πρόγραμμα του ΟΛΠ μέχρι το 2015

Το πράσινο φως έδωσε το ΔΣ του ΟΛΠ στο αναθεωρημένο Επενδυτικό Αναπτυξιακό Πρόγραμμα του Οργανισμού για τα επόμενα πέντε χρόνια, στο οποίο προβλέπεται κονδύλι 1 δισ. ευρώ που θα χρηματοδοτηθεί από ίδιους πόρους, δάνεια ΕΤΕπ και κοινοτικούς πόρους. Ματαιώνεται η κατασκευή νέου silo δημητριακών ενώ ξεκινούν μελέτες για κατασκευή δύο υποθαλάσσιων σηράγγων

Το πράσινο φως έδωσε τη Δευτέρα το ΔΣ του ΟΛΠ στο αναθεωρημένο Επενδυτικό Αναπτυξιακό Πρόγραμμα του Οργανισμού για τα επόμενα πέντε χρόνια, στο οποίο προβλέπεται κονδύλι 1 δισ. ευρώ που θα χρηματοδοτηθεί από ίδιους πόρους, δάνεια ΕΤΕπ και κοινοτικούς πόρους.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Γιώργος Ανωμερίτης ανέφερε πως το νέο πρόγραμμα για τα έτη 2011-2015 εστιάζει στον τουρισμό, τον πολιτισμό και τις υποδομές ποιοτικής εξυπηρέτησης πλοίων και επιβατών.

Σύμφωνα με τον αναθεωρημένο πίνακα των έργων, ματαιώνεται η κατασκευή νέου SILO Δημητριακών στον εμπορικό λιμένα, δαπάνης 4 εκατ. ευρώ (Ηρακλέους), ενώ για τη φορτοεκφόρτωση δημητριακών θα ανακατασκευαστεί και θα χρησιμοποιείται ο πρώην στρατιωτικός προβλήτας.

Για την ανακατασκευή και διαχείριση λιμενοβιομηχανικού έργου (παλαιός ταινιόδρομος) στην «Ακτή Κράκαρη» προκηρύχθηκε ανοιχτός πλειοδοτικός διαγωνισμός. Επίσης, απομακρύνθηκαν όλες οι χρήσεις από τρίτους στο Ικόνιο και στην περιοχή της πρώην Καρβουνόσκαλας, όπου θα κατασκευαστεί σύγχρονο ενιαίο car terminal.

Επαναφέρεται προς διαβούλευση η πρόταση αναβάθμισης και δημιουργίας νέου σύγχρονου terminal στην περιοχή Λεμονάδικα, ενώ ανατίθεται μελέτη για την κατασκευή υποθαλάσσιας διάβασης πεζών μεταξύ περιοχής Λέοντος (κρουαζιέρας) και Πολιτιστικής Ακτής (Ηετιώνια).

Ανατίθεται, επίσης, σε γραφεία κατασκευαστικά και κυκλοφοριακών μελετών η σύνταξη μελέτης για υποθαλάσσια σήραγγα που θα συνδέει το νέο λιμάνι κρουαζιέρας και την Πειραϊκή με την απέναντι Ακτή Δραπετσώνας, με στόχο την κυκλοφοριακή αποφόρτιση του κέντρου του Πειραιά μετά την ολοκλήρωση και λειτουργία της επέκτασης του λιμένος.

Παράλληλα, με την κατασκευή επέκτασης του νοτίου λιμένα (κρουαζιέρα) θα συνταχθεί και η οριστική μελέτη επέκτασης του βόρειου λιμένα για τέσσερις θέσεις ελλιμενισμού σκαφών ακτοπλοΐας.

Προβλέπεται κατασκευή νέων σταθμών επιβατών στο λιμάνι κρουαζιέρας, ενώ στις 4 Ιανουαρίου θα παρουσιαστεί το masterplan της πρότασης για τις λειτουργίες της Πολιτιστικής Ακτής Πειραιά.

Επιπλέον, προβλέπεται κατασκευή ανισόπεδης διάβασης που θα συνδέει το Ικόνιο με τον εμπορευματικό χώρο του πρώην ΟΔΔΥ, νέου κτιρίου υπηρεσιών στο χώρο της Ναυπηγοεπισκευαστικής Βάσης Περάματος και νέου ΣΥΚΕ για εξυπηρέτηση των Προβλητών Εμπορευματοκιβωτίων Ι (ΟΛΠ) και II (Cosco).

Τέλος, κατασκευή νέου ενιαίου κτιρίου Τελωνείων στον πρώην χώρο ΟΔΔΥ και αυτόνομη λειτουργία ISPS στον Εμπορικό Λιμένα εντός του 2011.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 07 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο