Οι νέοι κανονισμοί των κινητήρων 1.6 Turbo για το 2013 αποτελούν καλό υπόβαθρο για ενδεχόμενη είσοδο του ομίλου Volkswagen στο σπορ, σύμφωνα με τον Hans Joachim Stuck. Φήμες για συνομιλίες με τη Williams F1 για την προμήθεια κινητήρων.
Η απόφαση χρήσης κινητήρων 1.6 Turbo –με συμπληρωματικά συστήματα ανάκτησης ενέργειας- στη Formula 1 από το 2013 αναζωπύρωσε το ενδιαφέρον του ομίλου Volkswagen για την είσοδό του στο σπορ, σύμφωνα με τον εκπρόσωπό της, Hans Joachim Stuck.
Την Παρασκευή (10/12) το Παγκόσμιο Συμβούλιο του Motorsport επικύρωσε την μετάβαση στους νέους κινητήρες. Ο όμιλος VW έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ευρωπαϊκή αγορά με κινητήρες μικρού κυβισμού / Turbo και αναμφίβολα ενδιαφέρεται για την εξέλιξη νέων, οικολογικών τεχνολογικών ανάκτησης ενέργειας.
Επιπλέον, οι νέοι κανονισμοί μειώσουν το κόστος κατασκευής κινητήρων κατά περίπου 25% (σύμφωνα με τον Norbert Haug της Mercedes-Benz) και συνεπώς το 2013 η F1 θα είναι ένα σπορ λιγότερο δαπανηρό για τους κατασκευαστες.
Πρόσφατα γερμανικά μέσα ενημέρωσης είχαν γράψει ότι το Διοικητικό Συμβούλιο του ομίλου VW είχε αποφασίσει να μην προχωρήσει στην είσοδο στη F1, ούτε καν με τη μορφή προμήθειας κινητήρων. Όμως, πρόσφατα γράφτηκε ότι η VW βρίσκεται σε συνομιλίες με τη Williams και τώρα ο H.J. Stuck είπε:
«Δημιουργήθηκαν οι συνθήκες για την πιθανή είσοδο της Volkswagen. Δεν έχουμε αποφασίσει τίποτα, αλλά χαιρετίζουμε την απόφαση της FIA. Οι κανονισμοί που διέπουν τους κινητήρες είναι ένα καλό σημείο αφετηρίας για τη Volkswagen στη Formula 1», τόνισε ο Γερμανός πρώην οδηγός της F1.
Ο όμιλος Volkswagen διατηρεί τη συμμετοχή του στο Ράλι Ντακάρ και σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο εισόδου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Στη Formula 1, αν αποφασίσει να μπει, ενδεχομένως θα χρησιμοποιήσει το όνομα της Audi ή της Porsche.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.