Θρίαμβος του Λοέμπ με τη Citroen στο ράλι της Βουλγαρίας
Ο Σεμπαστιέν Λοέμπ πανηγύρισε μια κυρίαρχη νίκη στο ασφάλτινο ράλι της
Βουλγαρίας, οδηγώντας τον πρώτο τερματισμό στο 1-2-3-4 της Citroen στην
ιστορία της στο WRC. Ο Γάλλος οδηγός ήταν ασταμάτητος στις τέσσερις
ειδικές της Παρασκευής, όταν και έχτισε μια διαφορά μισού λεπτού. Στο υπόλοιπο του αγώνα δεν συνάντησε προβλήματα,
φτάνοντας στην 4η
νίκη του μέσα στο 2010.
Ο Σεμπαστιέν Λοέμπ πανηγύρισε μια κυρίαρχη νίκη στο ασφάλτινο ράλι της Βουλγαρίας, οδηγώντας τον πρώτο τερματισμό στο 1-2-3-4 της Citroen στην ιστορία της στο WRC. Ο Γάλλος οδηγός ήταν ασταμάτητος στις τέσσερις ειδικές της Παρασκευής, όταν και έχτισε μια διαφορά μισού λεπτού από τους αντιπάλους του. Στο υπόλοιπο του αγώνα δεν συνάντησε προβλήματα στο να διατηρήσει το προβάδισμά του, φτάνοντας τελικά με άνεση στην 4η νίκη του μέσα στο 2010.
«Ήταν τέλειο. Πήγαμε πολύ καλά την πρώτη μέρα, μετά στην δεύτερη μέρα υπήρξαν δύσκολες συνθήκες, αλλά ήταν σημαντικό απλά να κρατήσουμε τον ρυθμό και να μην κάνουμε λάθη, ούτε να πάρουμε ρίσκα».
Δεύτερος τερμάτισε ο Ντάνι Σόρντο, ύστερα από τρομερή μάχη με τον Πέτερ Σόλμπεργκ. Ο Hollywood είχε καταφέρει να μειώσει στα 5″ τη διαφορά στο τέλος της 2ης μέρας, αλλά ο Σόρντο απάντησε με διαδοχικές νίκες στις ειδικές της Κυριακής, κατακτώντας την 2η θέση για 6.8″.
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ πήρε την 4η θέση για να συμπληρώσει τον απόλυτο θρίαμβο της Citroen στο πρώτο ασφάλτινο ράλι της σεζόν. Είναι το πρώτο 1-2-3-4 της γαλλικής μάρκας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και το καλύτερο αποτέλεσμα κατασκευαστή σε έναν αγώνα από το Ράλι Σαφάρι του 1993, όταν η Toyota είχε επίσης πάρει τις τέσσερις πρώτες θέσεις.
Η μεγάλη χαμένη του αγώνα ήταν η Ford. Τόσο ο Μίκο Χίρβονεν όσο και ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα δεν κατόρθωσαν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των C4, ενώ τα πράγματα έγιναν χειρότερα για εκείνους το πρωί της 2ης μέρας, όταν έχασαν πολύ χρόνο λόγω λανθασμένης επιλογής ελαστικών.
Τελικά ο Χίρβονεν τερμάτισε 5ος σε απόσταση 3’17» από την κορυφή, ενώ περίπου ένα λεπτό πίσω του έμεινε ο Λάτβαλα, στην 6η θέση.
Τα Ford θα μπορούσαν να μην είχαν μπει καν στην πρώτη 5άδα, αν ο Κίμι Ράικονεν δεν είχε εγκαταλείψει στην τελευταία ειδική της 1ης μέρας ύστερα από έξοδο, την ώρα που βρισκόταν στην 4η θέση. Ο Φινλανδός επέστρεψε στον αγώνα και τελικά τερμάτισε 11ος, χάνοντας στην τελευταία ειδική τον βαθμό της 10ης θέσης από τον Χένινγκ Σόλμπεργκ, ο οποίος έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο μπάκετ του Ford Fiesta S2000.
Ο 8ος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι θα γίνει στην Φινλανδία, από τις 29 ως τις 31 Ιουλίου. Η τελική κατάταξη του Ράλι Βουλγαρίας:
Βαθμολογία κατασκευαστών μετά από 7 αγώνες 1 Citroen Total 232 2 BP-Ford Abu Dhabi 185 3 Citroen Junior Team 125 4 Stobart VK M-Sport Ford 98 5 Munchi’s Ford 40
Τα συστατικά του χυμού παντζαριού υποστηρίζουν την καρδιά και την κυκλοφορία του αίματος, ενώ παράλληλα συμβάλλουν στη φυσική ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.