Σε μια φαντασμαγορική εκδήλωση σε συνεργασία με τους ακροβάτες του
Cirque du Soleil, η Microsoft παρουσίασε το χειριστήριο Kinect για το
Xbox 360 που υπακούει στις χειρονομίες και τις φωνητικές εντολές του
παίκτη.
Σε μια φαντασμαγορική εκδήλωση σε συνεργασία με τους ακροβάτες του Cirque du Soleil, η Microsoft παρουσίασε το χειριστήριο Kinect για το Xbox 360 που υπακούει στις χειρονομίες και τις φωνητικές εντολές του παίκτη.
Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Κυριακής σε αίθουσα του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας, η Microsoft έδωσε μόνο μια ιδέα για το πώς θα λειτουργεί το Kinect και ποια παιχνίδια θα το αξιοποιήσουν.
Όπως αναφέρει το Reuters, η συσκευή αναμένεται να κυκλοφορήσει εντός του έτους σε τιμή που δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί, εκτιμάται όμως από αναλυτές στα 50 με 200 δολάρια.
Περισσότερες λεπτομέρειες αναμένονται αυτή την εβδομάδα στην έκθεση ηλεκτρονικής ψυχαγωγίας E3 που ξεκινά τη Δευτέρα στο Λος Άντζελες.
Το Kinect, μέχρι σήμερα γνωστό με την κωδική ονομασία Project Natal, θα έχει να αντιμετωπίσει το αντίστοιχο χειριστήριο κίνησης PlayStation Move της Sony αλλά και το αναβαθμισμένο Wii Motion Plus της Nintendo.
Βασισμένο σε τεχνολογία που ανέπτυξε η ισραηλινή εταιρεία 3DV, την οποία εξαγόρασε η Microsoft, το Kinect βασίζεται σε τρεις κάμερες και ένα μικρόφωνο για να παρακολουθεί τις κινήσεις του παίκτη.
Στην εκδήλωση της Microsoft δεν ανακοινώθηκαν συμβατά παιχνίδια, ωστόσο η ομάδα του Cirque du Soleil έδωσε μια ιδέα για το πώς θα λειτουργούν: Σε ένα παιχνίδι προσομοίωσης οδήγησης αυτοκινήτου, ο χρήστης προσποιούνταν ότι κρατά ένα τιμόνι και έγερνε το σώμα του για πιο απότομες στροφές.
Σε μια άλλη παράσταση που παρέπεμπε στον Πόλεμο των Άστρων, το άβαταρ του παίκτη εμφανίστηκε στην γιγαντοοθόνη να κρατά ένα «φωτόσπαθο».
Η Microsoft επέδειξε ακόμα ένα διαδραστικό παιχνίδι εκμάθησης χορού, ένα παιχνίδι γιόγκα, καθώς και ένα παιχνίδι με ζώα τα οποία ο χρήστης μπορεί να χαϊδέψει και να εκπαιδεύσει με χειρονομίες και φωνητικές οδηγίες.
Η εταιρεία φιλοδοξεί ότι παιχνίδια αυτού του είδους θα προσελκύσουν νέους, λιγότερο «σκληροπυρηνικούς» χρήστες.
«Υπάρχουν πολλά παιδιά και μαμάδες που θα ήθελαν απολαύσουν μαζί μια διαδραστική εμπειρία» δήλωσε ο Μάικ Ντέλμαν, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Microsoft.
Η προσέλκυση νέων παικτών είναι το μεγάλο στοίχημα για τη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών -οι πωλήσεις υλικού και λογισμικού στην αμερικανική αγορά μειώθηκαν σε ένα χρόνο κατά 10% στα 4,7 δισεκατομμύρια δολάρια, δείχνουν τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών NPD.