«Όχι» από Βερολίνο στο αίτημα χρηματοδότησης της Opel
Η γερμανική κυβέρνηση έκλεισε την πόρτα στην GM για παροχή εγγυήσεων ύψους 1,1 δισεκατομμυρίων ευρώ, αφήνοντας ωστόσο ανοιχτό το παράθυρο για την χρηματοδότηση της θυγατρικής της από τις ομοσπονδιακές κυβερνήσεις των κρατιδίων όπου φιλοξενούνται εργοστάσια της Opel.
H κεντρική κυβέρνηση της Γερμανίας απέρριψε το αίτημα της Opel για παροχή εγγυήσεων ύψους 1,1 δισεκατομμυρίων ευρώ, με το επιχείρημα ότι η μητρική της, General Motors, μπορεί να επωμισθεί το κόστος της αναδιάρθρωσης.
Την απόφαση έλαβε ο Υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας, Rainer Bruederle μετά από αδυναμία της αρμόδιας επιτροπής να καταλήξει και η οποία εναπόθεσε το αίτημα στην κρίση του.
«Ως Υπουργός Οικονομικών αποφάσισα να απορρίψω το αίτημα. Είμαι αισιόδοξος ότι η Opel μπορεί να λειτουργήσει στο μέλλον ακόμη και χωρίς κρατικές εγγυήσεις», τόνισε ο R. Bruederle, εκφράζοντας την πεποίθησή ότι η GM διαθέτει τους απαιτούμενους πόρους για την αναδιάρθρωση της θυγατρικής της.
Ωστόσο, ο δρόμος της κρατικής χρηματοδότησης δεν έχει κλείσει εντελώς για την Opel καθώς, θα μπορέσει να αναζητήσει παροχή εγγυήσεων από τις περιφερειακές κυβερνήσεις των ομόσπονδων κρατών όπου φιλοξενούνται τα εργοστάσιά της.
«Η τελευταία λέξη για το μέλλον της Opel δεν έχει ακόμη ειπωθεί», δήλωσε η Γερμανίδα Καγκελάριος Angela Merkel διαβεβαιώνοντας ότι θα ζητήσει τη στήριξη των περιφερειακών κυβερνητών προσπαθώντας να κάνει «…ό,τι είναι δυνατόν προκειμένου οι εργαζόμενοι που έχουν αφοσιωθεί στη διατήρηση της Opel να έχουν την μεγαλύτερη δυνατή βοήθεια και στήριξη που μπορούμε να τους παράσχουμε».
Στην ίδια κατεύθυνση στρέφεται και o Nick Reilly, επικεφαλής της Opel ο οποίος εξέφρασε μεν την απογοήτευσή του για την αρνητική απόφαση της γερμανικής κυβέρνησης τονίζοντας όμως ότι είναι «…πεπεισμένος για το μέλλον της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας».
Μέσω της παροχής εγγυήσεων από τα τέσσερα γερμανικά κρατίδια όπου φιλοξενούνται τα εργοστάσια της Opel η διοίκηση της αυτοκινητοβιομηχανίας ευελπιστεί να καλύψει το 25%-50% του ποσού των 1,1 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Επιπλέον, όπως επεσήμανε ο Nick Reilly η αρνητική αυτή εξέλιξη δεν πρόκειται να επηρεάσει την αναδιάρθρωση της Opel και τις επενδύσεις σε νέα προϊόντα όπως το πολυαναμενόμενο minicar που βρίσκεται από καιρό στα σχέδια της αυτοκινητοβιομηχανίας.
«Μερικά πράγματα μπορεί να καθυστερήσουν αλλά όχι τα βασικά προϊόντα», τόνισε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της αυτοκινητοβιομηχανίας.
auto.in.gr
- Σφυροκοπάει η κακοκαιρία Byron – Πού καταγράφονται τα μεγαλύτερα ύψη βροχής
- O Παναθηναϊκός υποδέχεται τη Βαλένθια και ψάχνει την 5η σερί νίκη του στη Euroleague
- Κωνσταντίνος Αργυρός: Τι λέει για τη γνωρίμια του με την Κίμπερλι Γκίλφοϊλ
- Χίος: Διάσωση μητέρας και γιου από το φλεγόμενο σπίτι τους
- Νέλσον Μαντέλα: Ο ισόβιος αγώνας κατά του ρατσισμού
- Η δεύτερη… νιότη του Νάντο Ντε Κολό στη Βιλερμπάν (vids)
- Θεσσαλονίκη: Φωτιά σε εργοστάσιο ανακύκλωσης στα Διαβατά
- Ελβετικό φράγκο: Έφτασε η κρίσιμη δίκη στον Άρειο Πάγο – Προσφυγή 200.000 πολιτών
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Παρασκευή 05.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-kammeran-gonzalez-keola-3137381-9559884-315x220.jpg)





























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442