Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Peugeot 206 Plus: Ολική επαναφορά

Peugeot 206 Plus: Ολική επαναφορά

Βασισμένη στο δημοφιλέστερο Peugeot 206, η αναβαθμισμένη έκδοση Plus φιλοδοξεί να ενισχύσει την παρουσία της φίρμας στην κατηγορία των προσιτών αυτοκινήτων πόλης.

Γιάννης Αδάναλης

Με φόντο την οικονομική… δυστοκία των ημερών μας θα πρέπει να συνηθίσουμε στην ιδέα εξέλιξης και παραγωγής φτωχών πλην τίμιων τετράτροχων.



Ίσως το παράδειγμα του Tata Nano να μην είναι αντιπροσωπευτικό της ευρωπαϊκής πραγματικότητας, ωστόσο, κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την παγκοσμιοποιημένη, πλέον, τάση δημιουργίας low budget προτάσεων.



Σε αυτή ακριβώς τη λογική κινείται και η νέα -σαφέστατα αναβαθμισμένη- εκδοχή του Peugeot 206. Τo best seller της γαλλικής φίρμας επιστρέφει στην ευρωπαϊκή αγορά όχι απλά για να μας θυμίσει το πρόσφατο παρελθόν, αλλά για να διεκδικήσει τη δική του θέση σε μια εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία αυτοκινήτων.



Η προσπάθεια εκσυγχρονισμού του 206 και συγκεκριμένα της έκδοσης Plus έχει ξεκινήσει από το ούτως ή άλλως διαχρονικό παρουσιαστικό του.



Οι περισσότερες από τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες του μπροστινού τμήματος -όπως τα φωτιστικά σώματα, η χαρακτηριστική εισαγωγή αέρα και το ρύγχος που σχηματίζει το καπό- προέρχονται από το μεταγενέστερο 207.



Αντίθετα, το πίσω τμήμα έχει διατηρήσει πολλά από τα σχεδιαστικά γνωρίσματα του παρελθόντος, παρότι τα φωτιστικά σώματα και ο προφυλακτήρας έχουν τροποποιηθεί.



Τις ισορροπίες ανάμεσα στο παρόν και στο παρελθόν της Peugeot έχει διατηρήσει και το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Ο καμπυλόγραμμος σχεδιασμός του ταμπλό, το τριάκτινο τιμόνι και ο πίνακας οργάνων ανήκουν στο σήμερα της γαλλικής φίρμας, χωρίς αυτό να ισχύει, ωστόσο, και για την κεντρική κονσόλα.



Αντίστοιχα, η ποιοτική μετριότητα των πλαστικών τμημάτων συμβαδίζει με τον χαρακτήρα ενός αυτοκινήτου που τοποθετείται στη βάση της κατηγορίας του, ενώ ο εξοπλισμός εξασφαλίζει τις απαραίτητες ανέσεις, περιλαμβάνοντας υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα και air condition.



Σε επίπεδο ασφάλειας, τέλος, οι δύο ή οι τέσσερις αερόσακοι στην έκδοση των 1.400 κ.εκ. και το ABS συμπληρώνουν το αξιοπρεπές εξοπλιστικό προφίλ του 206 Plus, το οποίο μάλιστα εμπλουτίζεται από μια σειρά προαιρετικών στοιχείων.



Τη λογική ροή των πραγμάτων, όπως ήταν φυσικό, ακολουθούν και τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου. Απουσία εκπλήξεων που θα αναμόρφωναν τη συμπεριφορά του «μικρού» Peugeot στην άσφαλτο, τα πρώτα χιλιόμετρα με την ισχυρότερη έκδοση των 1.400 κ.εκ. ξυπνάνε μνήμες από το παρελθόν.



Σε κάθε περίπτωση οι 75 ίπποι και τα 120 Nm ροπής επαρκούν για τα 952 κιλά του πεντάθυρου συνόλου, εξασφαλίζοντας σε αυτό ικανοποιητικές επιδόσεις. Σύμφωνα με τον Γάλλο κατασκευαστή το 206 Plus επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 13,1 δευτερόλεπτα, αγγίζοντας την τελική ταχύτητα των 170 χλμ./ώρα.



Αν εξαιρέσεις την ασάφεια που παρουσιάζει το μηχανικό κιβώτιο των πέντε σχέσεων, στο ύψος των περιστάσεων στέκεται τόσο το σύστημα πέδησης, όσο και το υδραυλικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης.



Χωρίς να συγκαταλέγεται στις παρωχημένες -τεχνολογικά και όχι μόνο- προτάσεις της ευρωπαϊκής αγοράς, το 206 Plus συνδυάζει το ελκυστικό προφίλ μιας ξεκάθαρα ευρωπαϊκής κατασκευής με την υψηλή σχέση τιμής-αξίας που συναντάς, συνήθως, σε ασιατικές προτάσεις.



Ξεκινώντας στα 1.100 κ.εκ. από τα 10.990 ευρώ και στα 1.400 κ.εκ. από τα 11.990 ευρώ, προβάλει ως αδιαμφισβήτητο προτέρημα το εξαιρετικά ανταγωνιστικό προφίλ του, χωρίς σε καμία περίπτωση να υποβαθμίζει την αναγνωρισμένη, στο παρελθόν, αξία του.

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο