MotoGP Μαλαισίας 2008: Αβαντάζ Rossi στις ελεύθερες δοκιμές
Η πίστα της Sepang ταιριάζει στη Yamaha και ο Valentino Rossi με τον Colin Edwards το εκμεταλλεύθηκαν σημειώνοντας τους ταχύτερους χρόνους στα πρώτα δοκιμαστικά του προτελευταίου αγώνα του φετινού MotoGP.
Δύο Yamaha M1, των Valentino Rossi και Colin Edwards, βρέθηκαν στην κορυφή των χρόνων στις δύο ελεύθερες δοκιμές του MotoGP Μαλαισίας, 17ου φετινού αγώνα του σπορ. Την ίδια στιγμή, ο Casey Stoner της Ducati δήλωνε προβληματισμένος με τη συμπεριφορά των ελαστικών της Bridgestone στη Ducati του.
Ο Αυστραλός και στις δύο περιόδους των δοκιμών έγραψε τον τρίτο χρόνο. Στην πρώτη ήταν μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Rossi και στη δεύτερη τρία δέκατα πίσω από τον Edwards. Είναι λίγο εκνευριστικό γιατί δεν φαίνεται να έχουμε ελαστικά που να ταιριάζουν στη μοτοσικλέτα μας σε αυτή την πίστα, είπε ο Stoner.
Και συνέχισε: Με τις ψιχάλες που έπεφταν συνέχεια δεν μπορούσαμε να πιέσουμε οριακά για να συγκεντρώσουμε αρκετά δεδομένα. Είχαμε παρεμφερή ζητήματα στο Phillip Island και καταφέραμε να τα αντιμετωπίσουμε, οπότε ελπίζω ότι μέχρι την Κυριακή θα έχουμε βρει τη λύση.
Με αντίθετα συναισθήματα, ο Rossi είπε στο τέλος: Ο ρυθμός μας ήταν από σήμερα κιόλας πολύ καλός και πιστεύω ότι έχουμε καλή δυναμική για αυτό το διήμερο. Σίγουρα είναι εφικτό, πάντως, να κάνουμε στη μοτοσικλέτα λίγο καλύτερες ρυθμίσεις.
Κάνοντας συγκρίσεις με τη M1 που δοκίμασε στη Sepang λίγο πριν αρχίσει η σεζόν, ο Ιταλός συμπλήρωσε: Η μοτοσικλέτα έχει αλλάξει πολύ κι έτσι δεν υπάρχουν πολλά κοινά με τις χειμερινές δοκιμές πριν τη σεζόν. Είναι καλό να βλέπεις πόσο πολύ έχεις βελτιωθεί από τότε και έχουμε ισχυρά κίνητρα για ένα καλό αποτέλεσμα εδώ.
Αντίθετα, στη δεύτερη περίοδο ο Colin Edwards επέλεξε τις ρυθμίσεις που είχε κάνει στη μοτοσικλέτα του στην αρχή της σεζόν. Με αυτές έγραψε τον καλύτερο χρόνο της ημέρας. Είναι λίγο απογοητευτικό αυτό, από κάποια άποψη είπε ο Τεξανός της Tech3 Yamaha και συνέχισε: Στο μέσον της χρονιάς αλλάξαμε κάποια πράγματα στη μοτοσικλέτα, ειδικά στα πιρούνια, και φάνηκαν να αποδίδουν. Ομως, τελικά, δεν μπορείς να μάθεις σε κάποιον παλιό αναβάτη, καινούρια κόλπα. Στο μέσον της χρονιάς άλλαξα ρυθμίσεις μετά από τριάμισι χρόνια. Εκτοτε πάσχιζα διαρκώς με έλλειψη πρόσφυσης του εμπρός μέρους της μοτοσικλέτας.
Μέχρι τις δοκιμές της Κίνας, όμως! Σκέφτηκα ότι πρέπει να γυρίσω πίσω σε αυτά που γνωρίζω καλύτερα. Αμέσως η μοτοσικλέτα μου έδωσε υπέροχη αίσθηση, ότι μπορώ να την οδηγήσω και πάλι. Κάναμε αυτή την αλλαγή, τώρα γυρίσαμε και είμαι έτοιμος, κατέληξε ο Edwards.
Οσο για τη Repsol Honda, η προετοιμασία δεν ξεκίνησε τόσο καλά. Ειδικά ο Pedrosa δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει δεδομένα από τις δοκιμές του χειμώνα, διότι ενδιάμεσα άλλαξε τα ελαστικά της Michelin με τα Bridgestone. Ο Ισπανός είπε ότι εξακολουθεί να προσπαθεί να προσαρμόσει τον τρόπο οδήγησής του στα ιαπωνικά ελαστικά και είναι ακόμα μακριά από τις ιδανικές ρυθμίσεις της Honda RC212V για τη Sepang.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.