Αν και το Nano, καταναλώνει μόλις 1 λίτρο βενζίνης ανά 20 χλμ. φαίνεται να… ενόχλησε τις οικολογικές συνειδήσεις των περιβαλλοντιστών εξ΄αιτίας της χαμηλής του τιμής.
Το μοντέλο της ινδικής Tata Motors που ακολουθείται από το προσωνύμιο το φθηνότερο αυτοκίνητο του κόσμου με τιμή που προσεγγίζει τα 1.500 ευρώ προβληματίζει τις περιβαλλοντικές οργανώσεις, οι οποίες διατείνονται ότι το λανσάρισμα αυτοκινήτων σε τόσο χαμηλή τιμή και με το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο, θα ωθήσει όλο και περισσότερους καταναλωτές στην αυτοκίνηση, προκαλώντας χάος στους ήδη επιβαρυμένους αστικούς ιστούς με ολέθριες συνέπειες και για το περιβάλλον.
Στον αντίποδα, στέκονται οι αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες προκειμένου να αντεπεξέλθουν στην κρίση που διέρχεται η αγορά του αυτοκινήτου -δεδομένων των τιμών καυσίμων- στρέφονται προς την κατασκευή μικρότερων και οικονομικότερων αυτοκινήτων.
Εξ΄αυτού ορμώμενες, υποστηρίζουν ότι η κατασκευή ολοένα μικρότερων αυτοκινήτων και δη με χαμηλή κατανάλωση αποτελεί θετική εξέλιξη για το περιβάλλον.
Όπως όλα δείχνουν η διαμάχη των δυο πλευρών θα μας απασχολήσει και στο μέλλον, καθώς πέρα από την Tata Motors και η Hyundai σχεδιάζει την κατασκευή ενός αυτοκινήτου περιορισμένου κόστους.
Ο Σπυρίδων Περεσιάδης (1854–1918) ήταν σημαντικός Έλληνας θεατρικός συγγραφέας της ύστερης περιόδου του 19ου αιώνα, γνωστός για την ικανότητά του να συνδυάζει την ηθογραφία με τον λυρισμό, όπως στο έργο «Ο Μαγεμένος Βοσκός».