Το Amazon.com, ένα από τα μεγαλύτερα πολυκαταστήματα του Διαδικτύου, εξατομίκευσε τις υπηρεσίες του, προσφέροντας σελίδες με πληροφορίες προσαρμοσμένες στις προτιμήσεις του εκάστοτε επισκέπτη-πελάτη, όπως αυτές προκύπτουν από τις αγορές που έκανε στο παρελθόν από το δικτυακό αυτό τόπο.
Το Amazon.com, ένα από τα μεγαλύτερα πολυκαταστήματα του Διαδικτύου, εξατομίκευσε τις υπηρεσίες του, προσφέροντας σελίδες με πληροφορίες προσαρμοσμένες στις προτιμήσεις του εκάστοτε επισκέπτη-πελάτη, όπως αυτές προκύπτουν από τις αγορές που έκανε στο παρελθόν από το δικτυακό αυτό τόπο.
Η στρατηγική εξατομίκευσης του Amazon.com ξεκίνησε στις αρχές του χρόνου, με την προσθήκη της στήλης new for you (νέο για σας), μέσω της οποίας το ηλεκτρονικό κατάστημα έκανε προτάσεις αγοράς βιβλίων και ταινιών βίντεο με βάση το ιστορικό των αγορών του εκάστοτε πελάτη.
Στη συνέχεια, το Amazon.com πειραματίστηκε, εισάγοντας στο κυρίως τμήμα της κεντρικής σελίδας του προτάσεις για γρήγορα ψώνια (quick pick), που διαμορφώνονται με βάση τις παλαιότερες αγορές του συγκεκριμένου χρήστη. Ετσι, κάθε χρήστης βλέπει προτάσεις για την αγορά διαφορετικών προϊόντων στην οθόνη του.
Σύμφωνα με τον Τζος Πέτερσεν, μάνατζερ του τμήματος εξατομίκευσης του Amazon.com: Σκοπός μας είναι, εάν έχουμε είκοσι εκατομμύρια πελάτες, να δημιουργήσουμε είκοσι εκατομμύρια καταστήματα. Τα γρήγορα ψώνια είναι ένα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση.
Για πρώτη φορά, η ζωή του Νίκου Ξυλούρη ανεβαίνει στο θεατρικό σανίδι από τη Stages Network και τα Αθηναϊκά Θέατρα, με το έργο Ο Αρχάγγελος της Κρήτης. Έως τις 31 Ιανουαρίου στο θέατρο ΗΒΗ.
Μια από τις πιο ωραίες φωνές της γενιάς της, η Βιολέτα Ίκαρη επιστρέφει στη δισκογραφία με το EP Σύννεφα Μπαλόνια, αλλά και στον Σταυρό του Νότου στις 26 Δεκεμβρίου.
Φροίξος Φυντανίδης
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας