Η Σεβίλλη πέτυχε εντυπωσιακή νίκη 4-1 επί της Μπαρτσελόνα και ο Οδυσσέας Βλαχοδήμος ήταν αυτός που έβαλε την υπογραφή του στο σπουδαίο αποτέλεσμα της ομάδας του Ματίας Αλμέιδα. Ο Έλληνας τερματοφύλακας ήταν καθοριστικός, πραγματοποιώντας επτά αποκρούσεις στα οκτώ σουτ της Μπαρτσελόνα στην εστία.
H ομάδα του πρώην προπονητή της ΑΕΚ δεν περιορίστηκε απλώς στο να σταματήσει τους Καταλανούς, αλλά τους υπέταξε στο «Ραμόν Σάντσεθ Πιθχουάν», σημειώνοντας την πρώτη νίκη επί της Μπαρτσελόνα μετά από μια δεκαετία με εντυπωσιακό τρόπο. Ο Βλαχοδήμος, ήταν βασικός για τέταρτο συνεχόμενο ματς, απέδειξε για ακόμη μία φορά γιατί θεωρείται ηγέτης στην εστία της ομάδας.
O Βλαχοδήμος και τα εντυπωσιακά στατιστικά του κόντρα στην Μπαρτσελόνα
Δέχθηκε μόλις 1 γκολ, ενώ η ανάλυση των ευκαιριών έδειξε ότι θα μπορούσε να είχε δεχθεί 2,41.
Έκανε επτά αποκρούσεις, όλες μέσα από την περιοχή, με τρεις από αυτές να έρχονται σε κρίσιμα σημεία όταν το σκορ ήταν 2-1: στο 64′ σε σουτ του Πέδρι που έγινε κόρνερ, στην κεφαλιά του Έρικ Γκαρθία από το κόρνερ και στο πλασέ του Ρούνι στο 81′.
Ο 31χρονος τερματοφύλακας ολοκλήρωσε το ματς με 49 ενέργειες με την μπάλα, εκ των οποίων οι 35 ήταν πάσες. Από αυτές, 23 έφτασαν σε συμπαίκτη, με ποσοστό ευστοχίας 65%, ενώ 25 ήταν μακρινές μπαλιές, με 13 να βρίσκουν στόχο.
H απόκρουση του στο πέναλτι του Λεβαντόφσκι
Usually penalty takers who hop wait for the keeper to make a preemptive dive ala Jorginho.
Lewandowski panicked when he realized Vlachodimos didn’t bite his bait, so he tried to place his shot as wide as possible.
Η εμφάνιση του Οδυσσέα Βλαχοδήμου, επιβεβαιώνει ότι ο Έλληνας γκολκίπερ συνεχίζει να αποτελεί ένας από τα πιο σταθερούς και ποιοτικούς παίκτες που διαθέτει ο Ματίας Αλμέιδα στην Σεβίλλη.
Ο Άρης υποδέχεται τον Ολυμπιακό την Κυριακή και ο Μανόλο Χιμένεθ συνεχίζει να προβληματίζεται ως προς το πώς θα παρατάξει την ομάδα του ώστε να κοντράρει τους «ερυθρόλευκους».
Ο Στεφ Κάρι, ο κορυφαίος σουτέρ στην ιστορία του μπάσκετ, τρελαίνει κόσμο και... social media ακόμη και στη δύση της καριέρας του, κάνοντας το κοινό να αναρωτιέται αν όσα βλέπει είναι αληθινά ή προϊόν τεχνητής νοημοσύνης.