Κώστας Μπίγαλης: «Αναγκάστηκα να πουλήσω το σπίτι μου, δεν μπορούσα να το συντηρήσω»
Ο γνωστός τραγουδιστής σε μια συνέντευξη εφ όλης της ύλης.
Ο Κώστας Μπιγάλης μιλώντας στην εκπομπή Status αναφέρθηκε στις δύσκολες στιγμές της καλλιτεχνικής διαδρομής του και τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπισε.
Δεν πήγαν καλά τα πράγματα στην οικονομική μου διαχείριση
«Επειδή τα χρήματα ήταν πάντοτε τα τελευταία στη ζωή μου, ήρθανε κάποια χρήματα κυρίως από τα πνευματικά δικαιώματα γιατί έγραφα εγώ τα τραγούδια μου. Όχι δηλαδή από τη νύχτα. Από το αποτέλεσμα όμως που είχε αυτή η έκρηξη, ας πούμε, πωλήσεων γιατί έκανα πλατινένιους δίσκους και τα λοιπά. Από εκεί πήρα κάποια χρήματα και έκανα ένα σπίτι το οποίο δυστυχώς στην αρχή της κρίσης αναγκάστηκα να το πουλήσω γιατί δεν άντεχα».
Πώς έχασα το σπίτι μου
«Δεν μπορούσα να το συντηρήσω πια. Ήταν ένα σπίτι και αυτό ήταν το μοναδικό σπίτι που έκανα. Παίρνω όμως τα πράγματα όπως έρχονται στη ζωή. Είπα «δεν πειράζει» και αυτό το σπίτι, που ήταν αρκετά μεγάλο, το πούλησα και κατέβηκα στο ισόγειο που είναι το πατρικό μου. Εκεί μένω μέχρι σήμερα, ένα διαμερισματάκι 65 τετραγωνικά και είμαι μια χαρά».
Δεν είμαι για μεγάλα σπίτια, γιατί δεν μπορώ
«Αυτό είναι το πατρικό μου σπίτι, αυτό που μεγάλωσα και το έφτιαξε η γιαγιά μου το 1939. Να πω κάτι; Είμαι πραγματικά ευτυχής γιατί εγώ δεν είμαι για μεγάλα σπίτια, γιατί δεν μπορώ. Είμαι άνθρωπος της μουσικής και δεν θέλω να έχω να ασχοληθώ με πράγματα που, θεωρώ, μου παίρνουν χρόνο από την καλλιτεχνική μου ενασχόληση και ιδίως από τα δημιουργικά» πρόσθεσε, εν συνεχεία, ο Κώστας Μπίγαλης.
- Πώς δρούσε το κύκλωμα που εκμεταλλευόταν ανήλικους αλλοδαπούς για να πουλάνε λαθραία τσιγάρα – 11 συλλήψεις
- Γαλλία: Drones εθεάθησαν πάνω από τη βάση πυρηνοκίνητων υποβρυχίων στην Μπρεστ
- Ο αθέατος πόλεμος μεταξύ των διαιτητών
- Ποιοι τουρίστες επιλέγουν την Αθήνα – Οι δύο σημαντικότερες αγορές
- Συμφωνία Meta-εκδοτών για ενημέρωση μέσω ΑΙ – Αγωγή των NY Times κατά της Perplexity
- ΣΥΡΙΖΑ: Πού πάνε τα χρήματα του Ταμείου Ανάκαμψης; – Διαφήμιση 828.000€ για σιδηροδρομικά που δεν έγιναν




