Ο Οίκος Gucci – Η αμφιλεγόμενη ταινία εκτίναξε την ζήτηση των vintage ρούχων του ιταλικού οίκου
Μετά την πρεμιέρα οι θαυμαστές της ταινίας έχουν κατακλύσει το διαδίκτυο
Από τότε που η ταινία Ο Οίκος Gucci (House of Gucci) βγήκε στους κινηματογράφους, υπήρξε σημαντική άνοδος στις πωλήσεις της Gucci, ειδικά στα vintage κομμάτια της μάρκας.
Σύμφωνα με την Wethrift, μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, έχει σημειωθεί αύξηση 270% στις αναζητήσεις για vintage κομμάτια της ιταλικής μάρκας πολυτελών ειδών από τότε που κυκλοφόρησε η ταινία. Επιπλέον, πολλοί ιστότοποι λιανικής έχουν σημειώσει σημαντική αύξηση, συμπεριλαμβανομένου του Farfetch, το οποίο πρόσφατα γνώρισε μια απότομη αύξηση της τάξης του… 1500% των θαυμαστών που συμμετείχαν στην αναζήτηση, όπως αναφέρει το i-D.
Η Lady Gaga μπορεί να είναι ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους οι θαυμαστές έχουν εμμονή με το vintage Gucci, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι υποδύεται τη σύζυγο του Maurizio Gucci, Patrizia Reggiani, τα χρόνια που προηγήθηκαν της δολοφονίας του το 1995. Ο σχεδιαστής κοστουμιών της ταινίας House of Gucci, Janty Yates, υπολόγισε ότι υπήρχαν κάπου μεταξύ 75 και 100 εμφανίσεις Gucci που χρησιμοποιήθηκαν κατά την παραγωγή αποκλειστικά για την Gaga.
Η άνοδος των πωλήσεων της Gucci σημειώθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιταλία, τη Δανία, το Χονγκ Κονγκ και τη Σιγκαπούρη.
- Τραμπ: Το σχέδιο για ένα νέο μπλοκ ισχύος με 5 μέλη
- Καμπότζη και Ταϊλάνδη συνεχίζουν τις εχθροπραξίες παρότι ο Τραμπ ανακοινώνει συμφωνία κατάπαυσης του πυρός
- Ρουμανία: Διαδηλώσεις κατά της διαφθοράς στο δικαστικό σύστημα – Αποκαλύψεις για πιέσεις από υψηλά κλιμάκια
- Ουκρανία: Ο Τραμπ «στέλνει τον Γουίτκοφ στο Βερολίνο» για συνομιλίες με τον Ζελένσκι και ευρωπαίους ηγέτες
- ΗΠΑ – Βενεζουέλα: Αποστρατεύτηκε ο ναύαρχος που έδωσε εντολή για χτύπημα σε επιζώντες
- Βόρεια Κορέα: Το εγκώμιο στρατιωτών που επέστρεψαν από τη Ρωσία έπλεξε ο Κιμ Γιονγκ Ουν




